W czwartek w okolicach południa nastąpiła awaria w ING. Zdenerwowani klienci banku zgłaszali problemy z internetowym dostępem do swoich kont. Ponadto mocno utrudniony był dostęp do infolinii. Informacja o awarii pojawiła się na profilach banku w mediach społecznościowych.
Aktualizacja: tuż przed godziną 14:00 pracownicy banku poinformowali, że wszystkie usługi ING funkcjonują już prawidłowo.
W sieci wściekli klienci banku zamieszczali mnóstwo komentarzy w związku z niezapowiedzianym brakiem możliwości dostępu do swoich pieniędzy na kontach. „Właśnie wyszłam ze sklepu bez zakupów!!!! Trzy razy próbowałam zapłacić waszą kartą i 3 razy odrzuciło!!! A środki na koncie mam. Co Wy wyczyniacie w środku dnia?” – napisała na Facebooku jedna z klientek. Wiele innych komentarzy jest utrzymanych w podobnym tonie.
Czytaj także: Matura do powtórki? CKE zawiadamia prokuraturę ws. ewentualnych przecieków
Jak się okazuje awaria w ING jest poważniejsza, bo na profilu pojawił się oficjalny komunikat. „Obecnie występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business” – potwierdza bank. „Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione” – dodano.
Pracownicy banku zapewniają, że pracują nad jak najszybszym przywróceniem sprawności serwisu. „Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy was informować na bieżąco o sytuacji” – zapewniają.
Czytaj także: Nowe przypadki koronawirusa w Polsce. Ponad 500 osób zmarło
Źr. facebook; RMF FM