• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Orban

    Orban po szczycie UE: „Sytuacja jest poważna. Chcą iść na wojnę”

    Gawkowski o Rosji: „Nie chcę nikogo straszyć, ale to, co wiem…”

    Gawkowski o Rosji: „Nie chcę nikogo straszyć, ale to, co wiem…”

    Tusk komentuje wystąpienie Nawrockiego. „Nie chciałbym być w skórze Kaczyńskiego”

    Nawrocki zdecydowanie: „Nikogo nie zdradziłem”

    Putin

    Putin grozi: „Nie prowokujcie nas. Nigdy”

    Straż Graniczna

    Rosyjski kuter na Bałtyku. Reakcja polskich służb i komentarz Tuska

    Atak nożownika w Chorzowie! Ofiara nie żyje, wiadomo kto jest sprawcą

    Koszmar w hotelu pod Poznaniem. Nie żyją dwie osoby

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Orban

    Orban po szczycie UE: „Sytuacja jest poważna. Chcą iść na wojnę”

    Gawkowski o Rosji: „Nie chcę nikogo straszyć, ale to, co wiem…”

    Gawkowski o Rosji: „Nie chcę nikogo straszyć, ale to, co wiem…”

    Tusk komentuje wystąpienie Nawrockiego. „Nie chciałbym być w skórze Kaczyńskiego”

    Nawrocki zdecydowanie: „Nikogo nie zdradziłem”

    Putin

    Putin grozi: „Nie prowokujcie nas. Nigdy”

    Straż Graniczna

    Rosyjski kuter na Bałtyku. Reakcja polskich służb i komentarz Tuska

    Atak nożownika w Chorzowie! Ofiara nie żyje, wiadomo kto jest sprawcą

    Koszmar w hotelu pod Poznaniem. Nie żyją dwie osoby

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Finanse

Duża awaria w kilku polskich bankach. Klienci bez dostępu do kont!

10 grudnia 2018
Kategorie: Finanse, Gospodarka, Wiadomości, Wiadomości z Polski
Duża awaria w kilku polskich bankach. Klienci bez dostępu do kont!

Fot.: Pixabay/StockSnap

UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Do dużej awarii doszło dziś jednocześnie w kilku polskich bankach. Klienci mieli najczęściej problemy z dostępem do kont internetowych oraz aplikacji mobilnych. Wygląda na to, że większość problemów zostało już zażegnanych.

W poniedziałek nastąpiła prawdziwa „kumulacja” problemów z bankami w Polsce. Największe kłopoty dotyczyły banku Pekao S.A. Od około godziny 12:00 klienci mają tam problemy z dostępem do bankowości internetowej. Dotyczy to zarówno logowania do systemu Pekao24, jak i PeoPay.

O awarii Bank Pekao S.A. poinformował w mediach społecznościowych. „Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności” – czytamy.

Czytaj także: Awaria w Santander Bank Polska naprawiona

Z kolei w Banku Millennium doszło do awarii aplikacji mobilnej. „Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności problemu” – czytamy na Twitterze. Około godziny 15:00 Bank Millennium poinformował, że problemy z aplikacją zostały już rozwiązane.

O problemach zarówno z bankowością internetową, jak i aplikacjami mobilnymi informował również ING Bank Śląski oraz Alior Bank S.A. W obu tych bankach problemy również zostały już rozwiązane.

Skąd awaria w tylu bankach na raz?

Wiele osób z pewnością zastanawia się dlaczego do awarii doszło w tak wielu bankach na raz. Sprawę skomentował rzecznik prasowy Związku Banków Polskich, Przemysław Barbrich. „Takie awarie, jak dziś, mogą się zdarzyć z różnych przyczyn” – powiedział.

„Jedną z nich może być zwiększona liczba logowań na kontach. To jest taki moment w miesiącu, że wielu klientów sprawdza, czy ich wypłata dotarła na konta, inni płacą ZUS. Kiedyś w takim czasie ustawiały się kolejki w okienku, dziś kolejek nie ma, ale może dojść do chwilowego problemu z szybkim połączeniem z bankiem. Warto wiedzieć, że w dobie rozwoju internetu i zakupów on-line, dziś średnio sześć razy dziennie klient loguje się w banku” – poinformował.

Czytaj także: W Polsce będzie dwa razy więcej fotoradarów

Źr.: Business Insider Polska, Twitter/Bank Millennium, Facebook/Bank Pekao S.A.

Tagi Alior Bankaplikacje mobilneawariaBank MillenniumBank Pekaobankibankowość internetowaING Bank Śląski
Udostępnij22TweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine