Akcja informująca o niemieckich obozach zagłady przenosi się ze świata mediów społecznościowych do rzeczywistości. Baner z napisem DEATH CAMPS WERE NAZI GERMAN pojawi się m.in. przed siedzibą stacji ZDF.
Niemiecka stacja telewizyjna ZDF przegrała proces z Karolem Tenderą, byłym więźniem KL Auschwitz, który pozwał ją za użycie sformułowania „polskie obozy zagłady”. Niemcy przeprosili, jednak w niewłaściwej formie. W związku z tym internaucie wraz z „Żelazną Logiką” (fanpage na portalu społecznościowym Facebook.com) zorganizowali akcje #GermanDeathCamps informującą o prawdzie na temat niemieckich obozów zagłady.
Fanpage German Death Camps opublikował na Facebooku informację, że rozpoczynają nową kampanię.
Czytaj także: Niemiecka kancelaria chce pozwać autorów billboardu „Death Camps Were Nazi German”
– W najbliższych dniach rusza nasza kampania mobilna. Mobilny, podświetlany billboard wielkości 3x6m wyruszy za kilka dni z Wrocławia do Wiesbaden – pod siedzibę ZDF-u, a następnie do Bonn, Brukseli i Londynu. Będzie o nas głośno! – czytamy na Facebooku.
Jak dodają organizatorzy akcji, baner widoczny na zdjęciu w rzeczywistości prezentuje się o wiele lepiej i będzie ciągnięty przez multivan.