Na całym świecie w historii i obecnie dostępne były bardzo różne wersje Coca-Coli. Zawsze charakterystycznym elementem była jednak jej barwa. Teraz w Japonii wprowadzona została Coca-Cola Clear, która jest bezbarwna.
Coca-Cola Clear została wprowadzona do sprzedaży 11 czerwca. Na razie dostępna jest tylko w Japonii, aczkolwiek jeśli zdobędzie popularność, z pewnością będzie szansa na dostęp do niej w innych krajach.
Główną cechą napoju jest oczywiście jego bezbarwność. Coca-Cola Clear została pozbawiona charakterystycznego ciemnobrązowego koloru za sprawą wyeliminowania karmelowych składników z receptury. Ma cytrynowy smak, którego wybór poprzedziły testy około 50 różnych mieszanek. Dodatkowo, Coca-Cola Clear pozbawiona jest kalorii, więc wydaje się doskonałym rozwiązaniem dla osób dbających o spadek wagi.
Jak prezentuje się nowy napój? Krótki film można zobaczyć poniżej.
Czytaj także: CBOS: Większość Polaków popiera daninę solidarnościową