Wiele wskazuje na to, że jeszcze w tym roku Biedronka przekroczy barierę 3000 sklepów otwartych w naszym kraju. Sieć prężnie się rozwija, nie tylko otwiera nowe sklepy, ale również modernizuje te istniejące.
Na koniec pierwszej połowy 2019 roku Biedronka miała w Polsce aż 2916 sklepów. Celem na ten rok jest 3000 sklepów i wiele wskazuje na to, że plan uda się zrealizować. W ostatnim czasie sieć poinformowała o kolejnych otwarciach.
Tylko pod koniec września w ręce klientów zostały oddane cztery nowe sklepy zlokalizowane w Świeciu na Kujawach, w Konotopie (województwo lubuskie), w Mokrzyskach (województwo małopolskie) oraz w Oławie (województwo dolnośląskie). Już na początku października mają zostać otwarte kolejne sklepy, m.in. w Nowym Sączu i Gdyni.
Czytaj także: Biedronka uruchamia całodobowe sklepy i... Biedronkobus
Oprócz otwierania nowych sklepów Biedronka sukcesywnie modernizuje te istniejące. Otrzymują one najwyższy możliwy standard. „Z każdym tygodniem staramy się otwierać nowe placówki lub te, które zmodernizowaliśmy do najnowszego standardu. Sklepy, które uruchamiamy zyskują nowe oblicze, są jeszcze bardziej przestronne i intuicyjne dla klientów” – powiedział Szymon Sochacki, dyrektor do spraw marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.
Szymon Sochacki podkreślił również, że otwarciu każdego sklepu towarzyszą atrakcje. „Każdemu otwarciu towarzyszą duże rabaty, a po zakupach zapraszamy naszych klientów na degustacje kawy, ciast czy pieczywa. Nie zapominamy również o najmłodszych – dla nich przygotowujemy balony i animacje” – powiedział.
Czytaj także: Naukowcy wykryli mikroplastik w powietrzu w Krakowie
Źr.: Radio Zet