Trwa istna wojna na ceny masła. Czołowe sieci handlowe w Polsce dosłownie ścigają się w obniżkach cent tego produktu. Biedronka i Lidl zostały przebite?
Szaleństwo cenowe w sieciach handlowych. Ceny masła poszybowały w dół. Hipermarkety dosłownie prześcigają się w ofertach promocyjnych na ten produkt spożywczy. Klienci szybko zwrócili na to uwagę, tym bardziej, że masło można przechowywać długo np. w zamrażarce.
W sieci Lidl przez cały luty masło (produkowane przez sieciową firmę) będzie kosztować 5,79 zł za opakowanie 200 g (82 proc.). Z kolei 3 lutego Lidl we własnej aplikacji przygotował promocję masła od firmy Mlekpol – kostka masła kosztuje 4,49 zł (w przypadku zakupu trzech kostek).
Swoją ofertę przygotowała także Biedronka. Do 4 lutego oferowane jest tam masło w cenie 4,79 zł za 200 g, ale tylko dla klientów z aplikacją Moja Biedronka, lub kartą. Obowiązuje tam limit 6 opakowań dziennie na konto.
Z kolei Auchan zaoferował dla swoich klientów lojalnościowych masło po cenie 4,99 zł za sztukę. Z kolei sieć Netto sprzedawała do ostatniego dnia stycznia masło własnej marki po 4,49 zł.
Jednak jak donosi serwis rp.pl, obecnie w „maślanej wojnie” prowadzi Kaufland. W sklepach tej sieci do końca 3 lutego masło można kupić po 2,99 zł za opakowanie (200 g), jeśli kupuje się dwie kostki. Sieć wprowadziła ograniczenie do 6 sztuk w promocyjnej cenie, aby zapobiec wykupywaniu dużych ilości.
Zaś coś kombinują. Córka mnie pisze, że w Kauflandzie masło po 3 PLN było. To sb kupiła.
— Tomasz Rogus (@TomaszRogus) February 2, 2023
Ale skąd taka cena?? pic.twitter.com/j1CfIcZOwn