• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Macron

    Macron o planie pokojowym dla Ukrainy! Postawił warunek

    Nawrocki: „Brak wdzięczności Zełenskiego i Ukrainy nie jest mi obojętny”

    Prezydent Nawrocki zabrał głos ws. planu pokojowego USA

    Ukrainy

    Sąsiad Polski chwali plan pokojowy USA dla Ukrainy! Zaskakujące słowa

    PILNE PROJEKT

    Putin wreszcie przerwał milczenie! Oto, co mówi o planie pokojowym dla Ukrainy

    Braun

    Andruszkiewicz uderza w Brauna. „Coś tu się nie zgadza”

    granica białoruś

    Białoruś zaskoczyła zwrotem. „Zostaną zatrzymani”

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Macron

    Macron o planie pokojowym dla Ukrainy! Postawił warunek

    Nawrocki: „Brak wdzięczności Zełenskiego i Ukrainy nie jest mi obojętny”

    Prezydent Nawrocki zabrał głos ws. planu pokojowego USA

    Ukrainy

    Sąsiad Polski chwali plan pokojowy USA dla Ukrainy! Zaskakujące słowa

    PILNE PROJEKT

    Putin wreszcie przerwał milczenie! Oto, co mówi o planie pokojowym dla Ukrainy

    Braun

    Andruszkiewicz uderza w Brauna. „Coś tu się nie zgadza”

    granica białoruś

    Białoruś zaskoczyła zwrotem. „Zostaną zatrzymani”

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Biznes

Co trzecia spośród największych polskich firm posiada aktywny kanał na YouTube

7 stycznia 2015
Kategorie: Biznes, Gospodarka
Od dziś nowe obowiązki e-sklepów i telemarketerów. Na zwrot towaru kupionego online będzie 14 dni
UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się na dostarczaniu kontentu na potrzeby tego typu portali internetowych i społecznościowych. Internet staje się coraz potężniejszym medium, które powoli wyprzedza telewizję.

– To ostatnie dni telewizji, jaką znamy, bo internet już jest potężniejszym medium – podkreśla Michał Pawłowski, dyrektor kreatywny Chimney Poland, firmy zajmującej się m.in. postprodukcją.

Polskie firmy przekonują się do wykorzystywania internetu do promocji i kontaktu z klientami. Jak podkreśla Pawłowski,  jeszcze trochę brakuje im pod tym względem do przedsiębiorstw np. szwedzkich czy amerykańskich, ale to się powoli zmienia.

Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Chimney na próbie 500 największych polskich przedsiębiorstw, 38 proc. z nich, czyli aż 190, ma własny kanał w serwisie YouTube, a w przypadku blisko jednej trzeciej, czyli 150, jest on aktywny (zamieszczony został na nim co najmniej jeden film w ciągu ostatniego roku). Tylko 23 firmy regularnie kontaktują się w ten sposób z rynkiem, zamieszczając przynajmniej jeden film tygodniowo.

Wśród setki najbardziej efektywnych firm w obszarze internetowej komunikacji wideo jeden zamieszczony film został obejrzany średnio blisko 15 tys. razy.

Jak wynika z badania krajowe przedsiębiorstwa w działaniach za pośrednictwem serwisu YouTube osiągają wysoką efektywność. Dziesięć najwyżej notowanych kanałów miało czterokrotnie większą efektywność, niż te, które znalazły się w drugiej dziesiątce. 65 aktywnych kanałów miało w ciągu 12 miesięcy poniżej 10 tys. odsłon, w 27 przypadkach oglądalność przekroczyła 10 tys.

Według analizy Megapanel PBI/Gemius w październiku serwis społecznościowy YouTube miał w Polsce 16,13 mln użytkowników (tzw. real users), czyli o 415,9 tys. więcej niż miesiąc wcześniej, oraz zasięg na poziomie 74,87 proc. W ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie firmy Chimney kanały YouTube stu największych polskich przedsiębiorstw miały łącznie 116 mln odsłon. Dla porównania analogiczne w Stanach Zjednoczonych osiągnęły 1,7 mld odsłon.

Źródło: Agencja Informacyjna Newseria

Fot: Unsplash.com

Tagi biznesfirmainternetkanałyoutube
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine