29 czerwca 2017 roku – Crossout, gra akcji MMO studia Targem Games oraz Gaijin Entertainment dostępna na platformach PC, PlayStation 4 oraz Xbox One, może pochwalić się osiągnięciem 3-milionowej populacji graczy. W niespełna miesiąc po premierze, kierowcy z całego świata spędzili miliony godzin na tworzeniu przedmiotów, walce, wyścigach i sianiu zniszczeniu wśród hord oponentów.
– Wielu graczy, którzy testowali Crossout przed jej premierą np. na E3 lub na Gamescom, jak również w czasie zamkniętych beta testów, przesyłało nam bardzo pozytywne opinie o grze. W dniu premiery byliśmy szczęśliwi wiedząc, że kolejni testerzy będą mieli okazję zrecenzować nasz tytuł – komentuje Stanisław Skorb, CEO studia Targem Games. – Poświęciliśmy mnóstwo czasu, energii oraz wyrzeczeń tworząc Crossout. Pragniemy by stał się unikalnym produktem. To wręcz niesamowite, że udało się nam osiągnąć tak wielki sukces w tak krótkim czasie. Cały czas rozwijamy się i mamy nowe pomysły na rozbudowę tytułu. Gra jest ciągle aktualizowana i udoskonalana. W przyszłym tygodniu gracze mogą spodziewać się nowej zawartości w trybach PvE, nowych nacji, części do pojazdów oraz trybów gry! – dodaje Skorb.
Post-apokaliptyczny świat Crossout nie wybacza błędów. By przetrwać na dzikich pustyniach, gracze skonstruowali niezliczoną ilość unikatowych pojazdów. W grze pojawiło się niemal milion konstrukcji, zarówno zabawnych, jak i śmiertelnie groźnych: od trójkołowej, jeżdżącej „strzelby”, wyścigówkę napędzaną rakietami, dwuwieżowy czołg po wehikuł przypominający statek kosmiczny. Do dnia premiery, 30 maja gracze zniszczyli prawie 150 000 000 pojazdów w PvP oraz 1 500 000 Lewiatanów, konstrukcji tworzonych przez graczy w trybie PvE. Ta liczba wciąż rośnie, podobnie jak ilość transakcji, które fani Crossouta codziennie dokonują na wewnętrznym bazarze.
Czytaj także: Kolejny hit Marvela dostępny na platformie Netflix!