• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Łukaszenka chce, by Europa płaciła Białorusi za… powietrze

    Łukaszenka chce, by Europa płaciła Białorusi za… powietrze

    hołownia i orędzie

    Kosztowna wizyta marszałka Sejmu w USA. Podano kwotę

    Braun

    Sondaż. Braun zdecyduje o powstaniu rządu? Bez niego brak większości

    Żurek wyśle „łowców cieni”, żeby złapali Ziobrę? „Specjalna grupa tropi”

    Żurek wyśle „łowców cieni”, żeby złapali Ziobrę? „Specjalna grupa tropi”

    Zniknął Dmitrij Miedwiediew. Putin zwołał specjalną konferencję

    Miedwiediew grozi Belgii. „Zniknie z mapy”

    Pościg na Zakopiance. Okazało się, że za kierownicą siedział 14-latek

    Handlowali m.in. fentanylem. Wśród zatrzymanych lekarz i ksiądz

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Łukaszenka chce, by Europa płaciła Białorusi za… powietrze

    Łukaszenka chce, by Europa płaciła Białorusi za… powietrze

    hołownia i orędzie

    Kosztowna wizyta marszałka Sejmu w USA. Podano kwotę

    Braun

    Sondaż. Braun zdecyduje o powstaniu rządu? Bez niego brak większości

    Żurek wyśle „łowców cieni”, żeby złapali Ziobrę? „Specjalna grupa tropi”

    Żurek wyśle „łowców cieni”, żeby złapali Ziobrę? „Specjalna grupa tropi”

    Zniknął Dmitrij Miedwiediew. Putin zwołał specjalną konferencję

    Miedwiediew grozi Belgii. „Zniknie z mapy”

    Pościg na Zakopiance. Okazało się, że za kierownicą siedział 14-latek

    Handlowali m.in. fentanylem. Wśród zatrzymanych lekarz i ksiądz

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Wiadomości

Świąteczna kampania Empiku daje do myślenia. Porusza wielki problem społeczny [WIDEO]

21 listopada 2018
Kategorie: Wiadomości, Wiadomości z Polski
Świąteczna kampania Empiku daje do myślenia. Porusza wielki problem społeczny [WIDEO]

Fot. YouTube.com/empik

UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

W bajkowej narracji Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie ważny problem społeczny zachowania równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Spot ubarwia postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz. Muzykę do całej fabuły skomponował laureat Grammy Włodek Pawlik.

Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiada Leo Burnett, kampania 360 obejmuje działania w prasie, TV, kinie, radiu, social mediach i digitalu. Spot w przystępny sposób ukazuje wielki problem społeczny relacji między światem wirtualnym, a rzeczywistym.

Kilkuletnia dziewczynka, główna bohaterka i jednocześnie narratorka spotu, snuje swoją własną opowieść, w której świat realny, w zabawny, a zarazem niepokojący sposób, miesza się z bajkowym. „Za górami, za lasami, tam gdzie na pewno był zasięg, żył sobie Czerwony Kapturek” – mówi.

Dziewczynka szukała towarzystwa, jednak wilk był zajęty robieniem selfie, a krasnoludki pochłonęła gra i surfowanie po internecie. Dziewczynka z zapałkami na propozycję wspólnej zabawy odpowiedziała pytaniem o ładowarkę. Jaś i Małgosia wcale nie chcą uciekać od Baby-Jagi, zagubionej w świecie, w którym wirtualny cukierek smaczniejszy jest od prawdziwego. Czerwony Kapturek błąka się zasmucony, bo nikt się z nim nie chce bawić.

Słodki głos dziecka łagodnie skłania widza do refleksji i każe zastanowić się czy patrząc zbyt długo w ekran, nie tracimy z oczu naszych bliskich i prawdziwego życia. Jednocześnie spot w żaden sposób nie neguje nowych technologii, a zwraca jedynie uwagę na zachowanie zdrowej równowagi między relacjami rzeczywistymi a tymi wirtualnymi. Nie chodzi bowiem o to, by odrzucić świat online, ale żeby się w nim nie zamykać.

Empik porusza ważny problem społeczny

Tym samym Empik zabiera głos w ważnej społecznej dyskusji. Przesłanie spotu komentuje Aldona Zdrodowska – psycholog społeczny, badaczka internetu i nowych technologii, współautorka badań European Kids Online.

– Cyfrowy świat ekranów wielu dzieciom wydaje się ciekawszy niż rzeczywistość dookoła, dlatego kusi je i wciąga bardziej niż inne zabawki. Młodym użytkownikom technologii bardzo trudno jest zachować umiar, oderwać się od źródła nieprzerwanej rozrywki i ciągłej wymiany informacji. W konsekwencji niektórzy z nich oddalają się od nas w uzależnienie od technologii, w cyfrową samotność czy nawet depresję. Dlatego tak istotne jest, aby rodzice i inni ważni dla dziecka dorośli zadbali o odzyskanie kontaktu z nim. Tego najbardziej naturalnego, twarzą w twarz, we wspólnej zabawie, w rozmowie, przy wspólnych aktywnościach.

Mocne przesłanie spotu niesie dopracowana wizualnie bajkowa oprawa. Produkcja była ogromnym wyzwaniem zarówno od strony samej scenografii, jak i czasu realizacji.

– Nieocenione wsparcie ze strony klienta, wzajemne zrozumienie oraz piękna idea, złożyły się na kampanię, która ma szanse na dłużej zagościć w świadomości konsumentów. – komentuje Hanna Jackowska, dyrektor zarządzająca agencją Leo Burnett.

Źródło: inf. prasowa, YouTube.com

Tagi empikkampania społecznaspot świąteczny
Udostępnij32TweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine