Od 2009 roku spółka Agora otrzymała od rządu prawie 28 milionów złotych za publikację reklam. Jest to najwyższa kwota ze wszystkich koncernów prasowych.
Czytaj także: Desowietyzacja w Pieniężnie niemile widziana
Dokładnie 27 715 721 złotych otrzymał wydawca „Gazety Wyborczej” za publikację reklam, ogłoszeń spółek Skarbu Państwa i artykułów sponsorowanych. Średnio w każdym roku polskich podatnik łożył na to ponad 4,5 miliona złotych. Najwięcej rząd na reklamy w Agorze przeznaczył w 2010 r., aż 6 milinów. W bieżącym roku kwota ta wynosi już 2 miliony.
Czytaj także: Straty finansowe wydawcy \"Gazety Wyborczej\". Spółka publikuje pełne zestawienie
Na drugim miejscu listy najhojniej wspieranych koncernów przez rząd znajduje się Polskapresse, która wydaje dziennik „Polska The Times”. Na ich koncie znalazło się prawie 12 milionów złotych podatników.
Najniższe miejsce na podium w tym zestawieniu przypada firmie Infor, która od rządu otrzymała ponad 5 milionów złotych.
Czytaj także: Polski Autosan idzie pod młotek