Kilka dni temu informowaliśmy o nietypowym znalezisku dokonanym przez klienta sieci sklepów Lidl. Niespodziewanie natrafił on na gwóźdź w pizzy. Po tym jak sprawa stała się głośna, sieć sklepów wydała komunikat.
Przypomnijmy, o nietypowym znalezisku poinformował na łamach portalu Spotted: Lublin jeden z czytelników – pan Tomasz. To właśnie on postanowił w Lidlu przy ulicy Romantycznej w Lublinie kupić mrożoną pizzę „American Pizza”. Gdy wrócił do domu okazało się, że wewnątrz znajduje się gwóźdź.
Pan Tomasz relacjonuje całą sprawę dla Spotted: Lublin. „W czasie spożywania dostrzegłem w jednym z kawałków metalowy gwóźdź zanurzony w cieście pizzy. Sporadycznie dokonuje zakupu gotowej pizzy w supermarkecie, natomiast to idealny dowód na to, że jedzenie „gotowców” to gwóźdź do trumny” – mówił. Zdjęcie i więcej na ten temat TUTAJ.
Sprawę opisało wiele mediów i nabrała dużego rozgłosu. W końcu postanowili ustosunkować się do niej przedstawiciele sieci sklepów Lidl. Wydali w tej sprawie specjalne stanowisko.
Czytaj także: Szubin: Obrzucił komisariat Policji koktajlami Mołotowa
„Chcielibyśmy poinformować, iż zdrowie i bezpieczeństwo produktów to dla nas kwestia priorytetowa. Rocznie przeprowadzamy ponad 7500 badań w niezależnych, akredytowanych laboratoriach (badania te nie są wymagane przepisami polskiego prawa). Jakość produktów kontrolujemy na każdym etapie łańcucha dostaw. Współpracujemy tylko z zaufanymi dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC- wszyscy dostawcy produktów marek własnych dla Lidl Polska mają takie certyfikaty.” – czytamy w komunikacie cytowanym przez RMF FM.
Po tym jednak jak klient natrafił na gwóźdź w pizzy, komunikat nie kończy sprawy. Sieć Lidl zapewnia, że jej przedstawiciele już skontaktowali się z producentem feralnej pizzy i oczekują na wyjaśnienia.
Źr. rmf24.pl; wmeritum.pl