Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, Deutsche Telekom zastanawia się nad sprzedażą T-Mobile Polska. Powodem takiej sytuacji jest to, że klienci niemieckiej sieci masowo uciekają do konkurencji.
Już pod koniec ubiegłego roku z centrali w Niemczech do T-Mobile Polska przyszło ultimatum. Deutsche Telekom stwierdziło, że jeśli w ciągu kilkunastu miesięcy nie uda się poprawić wyników sprzedaży do firma może zostać wystawiona na sprzedaż.
Kryzysy panujący w polskim oddziale niemieckiego telekomu nie wygląda dobrze. W 2016 r. aż 1,4 mln osób zdecydowało się zrezygnować z usług T-Mobile. Z posadą prezesa z końcem marca pożegnał się Adam Sawicki – prezes. Jego los podzieliła Elżbieta Wójcik, dyrektor ds. rynku prywatnego.
Jak podkreślają eksperci, branżę czekają duże zmiany. Operatorzy uzyskują wysokie przychody głównie dzięki sprzedaży smartfonów, ale co raz mniej pieniędzy zostaje wypracowanych przez rozmowy telefoniczne.