Polska firma LPP planuje kolejny kierunek ekspansji. Tym razem celem ma być Kazachstan, gdzie już w przyszłym roku mają zostać otwarte salony wszystkich pięciu marek należących do spółki.
LPP jest polskim przedsiębiorstwem produkującym odzież, które w wielu krajach świata notuje naprawdę fantastyczne wyniki sprzedaży. W 2016 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły ponad 6 miliardów złotych. Spółka zarządza znanymi markami odzieżowymi takimi jak Reserved, Cropp, House, SiNSAY oraz Mohito.
We wrześniu tego roku na łamach portalu wMeritum.pl informowaliśmy o otwarciu pierwszego sklepu Reserved w Londynie. Teraz firma planuje już ekspansję na kolejny rynek, tym razem azjatycki. Celem ma być Kazachstan.
Czytaj także: Znana polska spółka wchodzi na Białoruś. Szturm sklepu na otwarciu! [WIDEO]
Jak wyjaśnia Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP w rozmowie z ISBnews, spółka planuje otwarcie tam salonów własnych, a nie franczyzowych. – W Kazachstanie planujemy otwarcie naszych własnych salonów wszystkich pięciu marek. Tam są dwa główne miasta, w których jest łącznie kilka galerii handlowych, które mogą nas zainteresować – powiedział.
Początkowe plany zakładały otwarcie salonów jeszcze w tym roku, ale ostatecznie zapadła decyzja o przełożeniu tego na rok 2018. – Zmieniliśmy zdanie i ta decyzja wymaga nieco więcej przygotowań niż w przypadku współpracy z lokalnymi partnerami biznesowymi, dlatego spółka zdecydowała się przesunąć debiut w tym kraju na 2018 rok – mówił wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
Czytaj także: Satelity SpaceX zapewnią superszybki Internet na Ziemi!