Kampania sklepów Carrefour z Napoleonem przechodzi do historii. Teraz dyrektor generalny sieci wyznał, że pora na kolejny krok. Carrefour rusza z kampanią „Act For Food”.
Kampania z Napoleonem odgrywanym przez Jacka Braciaka odniosła w Polsce duży sukces. Rozpoczęła się w lutym 2016 roku, kiedy to w całym kraju zaczęły pojawiać się zagadkowe reklamy z Napoleonem. Dopiero po pewnym czasie okazało się, że była to kampania sieci.
Teraz wiadomo już, że Napoleon w reklamach Carrefoura przechodzi do historii. Poinformował o tym dyrektor generalny Carrefour Polska, Christophe Rabatel. „Kampania z Napoleonem odniosła na polskim rynku bardzo duży sukces. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni, niemniej pora na kolejny krok” – powiedział.
Teraz Carrefour rusza z kampanią „Act For Food”. Jej głównym założeniem będzie promocja zdrowej żywności i współpraca z lokalnymi producentami. „Teraz stawiamy na współpracę z lokalnymi dostawcami i producentami żywności. W ramach kampanii projektu „Act For Food” skupimy się na działaniach edukacyjnych. Polski konsument zasługuje na więcej” – mówił dyrektor generalny.
W ramach nowej kampanii sieć podpisała już porozumienia z takimi producentami jak między innymi Grono, Fruit, Szpargrol, Agrohurt czy Farma Świętokrzyska. Dodatkowo w sklepach ma pojawić się znacznie więcej zdrowej żywności, a także wycofane zostaną jajka z chowu klatkowego.
Czytaj także: Polski sklep apeluje do swoich klientów: zmieńcie hasła! Możliwy wyciek danych