To będzie z całą pewnością duże udogodnienie dla klientów sieci sklepów Lidl. Już wkrótce sieć uruchomi sklep internetowy, w którym znajdą się przede wszystkim produkty dostępne w najnowszych gazetkach promocyjnych.
Już w najbliższy piątek, 5 kwietnia, Lidl planuje uruchomienie w Polsce sklepu internetowego. Dostępne będą w nim produkty z gazetki, póki co z wyłączeniem kosmetyków. Produkty mają być podzielone na osiem kategorii.
O całej sprawie poinformował prezes Lidl Polska, Maksymilian Braniecki. „Dwa lata temu rozpoczęliśmy Lidl Podróże. Była to nasza wprawka w świecie online, na której ćwiczyliśmy różne rozwiązania e-commerce. Mamy też Winnicę Lidla, która dobrze się rozwija. Teraz mogę ogłosić, że od piątku rozpoczynamy sklep internetowy, w którym na starcie będzie dostępnych 650 artykułów” – powiedział.
CCO Lidl Polska: Nowe artykuły w każdy poniedziałek i czwartek
Zasada działania sklepu internetowego będzie podobna, jak w przypadku sklepów stacjonarnych. Jak poinformował Piotr Rogowski, Chief Commercial Officer Lidl Polska, nowe artykuły będą pojawiały się w każdy poniedziałek i czwartek, podobnie jak to jest w przypadku gazetek promocyjnych.
CCO Lidl Polska zaznaczył, że sklep internetowy skupi się głównie na ofercie non-food. „Nowe artykuły w sklepie online Lidla będą się pojawiać w każdy poniedziałek i czwartek, jak tak w stacjonarnym biznesie. Kluczem do sukcesu jest oferta, są to artykuły przemysłowe, głównie tekstylia i AGD oraz pozostałe produkty non-food. Jakość produktów, które oferujemy oraz ich cena to jest wyróżnik Lidla i jego unikatowa wartość. Jest to oferta, w której polski konsument nie będzie musiał wybierać między jakością a ceną” – powiedział.
Sklep internetowy Lidla będzie dostępny na stronie internetowej www.lidl-sklep.pl. Produkty w nim zamówione mają dotrzeć do klienta w ciągu 72 godzin. Koszt dostawy to 9,99 zł, ale w przypadku zakupów powyżej 149 złotych dostawa będzie darmowa.
Czytaj także: Polscy naukowcy poprawią inteligencję sztucznej inteligencji
Źr.: Wprost