Lidl szykuje dla swoich klientów prawdziwą rewolucję. Jak podaje portal Wiadomości Handlowe, sieć zamierza znacząco rozwinąć swoją ofertę non-food. Co więcej, zamówienia ze sklepu internetowego wkrótce mają trafiać również do paczkomatów.
Nie żywność, ale artykuły niespożywcze mają coraz częściej decydować o tym, że klienci decydują się właśnie na zakupach w sklepach Lidl – informuje portal Wiadomości Handlowe. W związku z tym, sieć szykuje rewolucję. W najbliższym czasie Lidl zamierza znacząco zwiększyć nie tylko liczbę, ale i różnorodność asortymentu non-food. Do sklepów stacjonarnych ma trafiać nawet 77 procent więcej towarów tego typu.
Oznacza o zwrot w zupełnie nowym kierunku i skupienie się na ofercie non-food. Jednocześnie Lidl rezygnuje z usługi click&collect, która umożliwiała zarezerwowanie zakupów spożywczych przez internet i odebranie ich w sklepie stacjonarnym. W ostatnim czasie usługa była testowana w Poznaniu.
Z rozwojem oferty non-food wiąże się również rozwój sklepu internetowego. W najbliższym czasie Lidl planuje umożliwić wysyłkę zamówionych towarów do paczkomatów InPost. Do tej pory towary mogły być dostarczane jedynie za pośrednictwem firm kurierskich.
Czytaj także: Siłownie i kluby fitness będą otwarte wcześniej! O… jeden dzień
Źr.: Wiadomości Handlowe