Magdalena Gessler zamieściła na Facebooku wpis, w którym poinformowała o zakończeniu toczącej się od kilku lat batalii sądowej z właścicielami hotelu Dolina Charlotty. Znana restauratorka i właściciele obiektu oskarżali się nawzajem o zniesławienie. Gessler ogłosiła, że sąd uznał winę jej adwersarzy. Inaczej sprawę widzą przedstawiciele hotelu.
W 2013 roku Magdalena Gessler zamieściła w internecie niepochlebne komentarze na temat pobytu w Dolinie Charlotty. We wpisie na portalu smakizycia.pl restauratorka negatywnie oceniła standard, jaki zaoferowano jej w hotelu. Narzekała na „beznadziejne jedzenie w restauracji i korkowe wino”, zepsutą klimatyzację czy brak wody do picia w pokoju. Całe miejsce określiła mianem „antyhotelu”, który zatrudniaja nieprofesjonalny personel. Przedstawiciele Doliny Charlotty poinformowali z kolei, że Magda Gessler obrażała personel, zachowywała się wulgarnie i odmawiała zapłacenia rachunku za pobyt.
Sprawa trafiła do Sądu Rejonowego w Słupsku, który ukarał Magdę Gessler grzywną w wysokości 7,5 tys. zł oraz 5 tys. zł nawiązki na rzecz PCK za pomówienie hotelu w mediach. Sąd Okręgowy zmienił jednak wyrok sądu I instancji twierdząc, że zniesławienia dopuszczały się obie strony. Postępowanie karne zostało umorzone warunkowo na rok. Kasację od wyroku wniósł manager hotelu. W czwartek Sąd Najwyższy oddalił kasację, co oznacza, że obowiązuje wyrok SO ze stycznia 2017 umarzający warunkowo postępowanie.
Magda Gessler ogłosiła, że wygrała w sądzie ze znanym hotelem
Wiadomość, na którą czekałam bardzo długo… Orzeczenie Sądu Najwyższego w Warszawie w Sprawie Doliny Chartlotty, w której poniosłam ogromne straty wizerunkowe i moralne. Prowadzona przez mec Jędrzejczyka i kancelarię mec. Giertycha: oto wyrok zasądzony dziś – napisała Gessler.
Czytaj także: \"Pamiętaj, abyś nie prosiła ich o łaskę!\" - generał August Emil Fieldorf \"Nil\
„Żałosna manipulacja”
Przedstawiciele Doliny Charlotty zarzucają Gessler wprowadzanie w błąd opinii publicznej. W oświadczeniu przesłanym do redakcji portalu Onet.pl napisali:
Informacja zamieszczona na portalach społecznościowych przez Panią Magdę Gessler jest kolejną według nas żałosną manipulacją. Nieprawda, że wina Doliny Charlotty została uznana przez sąd – w żadnej sprawie Sąd nie uznał winy spółki Tourtrend – podkreślają przedstawiciele hotelu i deklarują, że będą wnioskować do Magdaleny Gessler o sprostowanie podanych przez nią informacji.
Źródło: Wprost.pl, Facebook.com