• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Lewandowski kontuzjowany! Ogromny problem Barcelony przed ważnym meczem

    Ireneusz Raś uderza w Roberta Lewandowskiego. „Niedopuszczalne”

    Wybory: Tragedia w lokalu wyborczym. Nie żyje kobieta

    Kwestionują wynik wyborów prezydenckich. Szef PKW przerwał milczenie!

    sondaż

    Sondaż. Zmiany poparcia. Koalicjant poza Sejmem

    Braun

    Zapadła radykalna decyzja ws. Grzegorza Brauna! Hołownia właśnie to ogłosił

    nawrocki i tusk

    Tusk ostrzega Nawrockiego. „Jeśli będzie chciał pójść na konfrontację…”

    PILNE PROJEKT

    Masakra w austriackim mieście. Nie żyje polski nastolatek

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Lewandowski kontuzjowany! Ogromny problem Barcelony przed ważnym meczem

    Ireneusz Raś uderza w Roberta Lewandowskiego. „Niedopuszczalne”

    Wybory: Tragedia w lokalu wyborczym. Nie żyje kobieta

    Kwestionują wynik wyborów prezydenckich. Szef PKW przerwał milczenie!

    sondaż

    Sondaż. Zmiany poparcia. Koalicjant poza Sejmem

    Braun

    Zapadła radykalna decyzja ws. Grzegorza Brauna! Hołownia właśnie to ogłosił

    nawrocki i tusk

    Tusk ostrzega Nawrockiego. „Jeśli będzie chciał pójść na konfrontację…”

    PILNE PROJEKT

    Masakra w austriackim mieście. Nie żyje polski nastolatek

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Biznes

Media Markt powalczy o mniejsze miejscowości

9 lipca 2014
Kategorie: Biznes, Gospodarka
Media Markt powalczy o mniejsze miejscowości

fot. Commons Wikimedia

UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Media Markt chce zdobywać klientów również w miejscowościach, w których nie ma sklepów stacjonarnych. Sieć ma blisko 50 sklepów, głównie w większych miastach. Liczy jednak, że dzięki sprzedaży internetowej zakupy w Media Markt będą robić również mieszkańcy mniejszych miast i miejscowości. Zachęcić klientów ma ogólnokrajowa akcja Media Markt Tour 2014 – do października przedstawiciele sieci odwiedzą blisko 70 miejscowości w całej Polsce, promując w interaktywnym miasteczku nowoczesne technologie z oferty sklepów.

– Plan ekspansji na pewno zakłada rozwój w Polsce, mamy jeszcze spory niewykorzystany potencjał. Rozwijamy się głównie z naszymi partnerami deweloperskimi, którzy otwierają nowe galerie handlowe lub nowe parki handlowe. Nasza kampania odpowiada też na oczekiwania klientów z małych miejscowości – od 18 miesięcy mamy uruchomioną sprzedaż internetową. W związku z tym nasze produkty i usługi są dostępne z każdego miejsca w Polsce – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający Media Markt Polska.

Właśnie promocja sklepu internetowego jest jednym z celów ogólnopolskiej kampanii sieci Media Markt. W trakcie Media Markt Tour 2014 pracownicy spółki odwiedzą niemal 70 miejscowości. W każdej z nich zbudowane zostanie niewielkie miasteczko promocyjne, w którym spółka będzie demonstrowała najnowsze technologie ze swojej oferty. Będzie można także m.in. skorzystać z gier oraz wygrać nagrody w konkursach. Interaktywne miasteczko odwiedziło już ponad 40 tys. osób.

Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany

Sobolik podkreśla, że dzięki sklepowi internetowemu Polacy mogą kupować w Media Markt niezależnie od tego, czy mieszkają w pobliżu sklepu. Markety spółki znajdują się w 39 miejscowościach, w tym również w mniejszych, takich jak Czeladź, Głogów czy Piotrków Trybunalski.

– Odwiedzamy małe miejscowości w celu zasygnalizowania tego, że w naszej ofercie dostępne są najnowocześniejsze technologie, innowacje, jak również tego, że jesteśmy sprzedawcą produktów elektroniki użytkowej w internecie, co czyni nas liderem na rynku elektroniki w Polsce – tłumaczy Sobolik.

Ważnym elementem kampanii promocyjnej jest wykorzystanie znanej z reklam Media Markt czerwonej ciężarówki. Wydarzenia promocyjne odbyły się już w ponad 20 miastach, a uczestniczyło w nich ponad 42 tys. osób. Kampania wystartowała w maju i potrwa do października tego roku. W pierwszej połowie lipca Media Markt Tour odwiedzi Turek, Wrześnię, Leszno, Głogów oraz Nową Sól.

źródło: newseria.pl

fot: Commons Wikimedia

Tagi branżamarketingMedia Marktpromowanierynek
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine