Od roku na polskim rynku telekomunikacyjnym działał operator Folx. Niespodziewanie firma wydała komunikat o zakończeniu działalności. Jeśli użytkownicy chcą zachować swoje dotychczasowe numery, muszą je przenieść do innego operatora. Czasu jest już coraz mniej.
Informacja o zakończeniu działalności sieci Folx pojawiła się na stronie operatora. Jest dość lakoniczna. „Folx podjął decyzję o zakończeniu swojej działalności. W związku z tym od 12 lipca 2018 zamówienie Usługi przez nowych Klientów nie będzie już możliwe.” – czytamy.
Ostateczna dezaktywacja sieci nastąpi 30 września. Przedstawiciele Folx sugerują, aby do tego czasu wykorzystać wszystkie środki z konta. Ponadto, jeśli chcemy zachować swój dotychczasowy numer, to musimy go przenieść do innego operatora. W przeciwnym razie zostanie on utracony.
„Dezaktywacja numeru jest procesem nieodwracalnym i z tego też powodu będziemy zalecań naszym Klientom przeniesienie numeru do innego Operatora. Numery nie będą migrowane. To od Klienta zależeć będzie, jakiego Operatora wybierze” – podano.
Zaletą Folx miała być wygoda – wszystkim mogliśmy sterować z poziomu aplikacji, nawet zamówić kartę SIM do domu. Można było też przenieść numer lub w ogóle wybrać zupełnie nowy. Usługa oferowała nielimitowane wiadomości SMS oraz MMS, nielimitowane rozmowy oraz 20 GB transferu danych za raptem 29,99 miesięcznie. – przypomina portal komputerswiat.pl.