Chemik podpisał nową umowę z gminą Police, która obowiązywać będzie w sezonie 2017/18.
Umowa dotyczy promocji gminy Police w trakcie meczów rozgrywanych przez Chemik. Przypomnijmy, mistrzynie Polski występują w Lidze Siatkówki Kobiet oraz Pucharze Polski, ale również na arenie europejskiej, czyli w Lidze Mistrzyń.
Dzięki temu możliwości promocji i marketingu Polic zdecydowanie wzrasta. Warto nadmienić, że wartość marketingowa promocji medialnej za sezon 2016/17 wyniosła prawie 8 milionów złotych! (zgodnie z raportem marketingowym „Pentagon research” wg wartości ekspozycji łącznie w telewizji, prasie i internecie – październik 2016 do maj 2017).
Czytaj także: Wielkie otwarcie sezonu Ligi Siatkówki Kobiet
Co więcej, Police były najlepiej reklamowanym z miast drużyn występujących w ekstraklasie. Wyprzedziły m.in. Łódź, Rzeszów, Wrocław czy Dąbrowę Górniczą.
Hasło „Police” pojawiło się w mediach blisko 30 tysięcy razy. Herb Polic znajdować będzie się m.in. na strojach siatkarek, biletach, karnetach, w hali meczowej oraz na stronie internetowej.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Wsparcie gminy jest dla nas niezwykle cenne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby promocja poprzez sport była jak najbardziej intratna. Gmina Police jest w nazwie klubu, w wielu miejscach hali meczowej czy na strojach zawodniczek. Zrobimy wszystko, aby powtórzyć, a nawet przebić, sukcesy marketingowe z poprzednich lat – mówi Paweł Frankowski, prezes Chemika.
Przypomnijmy, że Chemik Police od 4 lat jest mistrzem Polski. Policzanki zdobywają również Puchary Polski i regularnie występują w Lidze Mistrzyń, gdzie mierzą się z najlepszymi drużynami w Europie.