Już wkrótce otwarte zostaną nowe sklepy PEPCO w Polsce. Placówki zaczną funkcjonować we wrześniu. 20 sklepów pojawi się zarówno w nowych miastach, jak i tam, gdzie PEPCO ma już swoje sklepy. O szczegółach popularna sieć będzie informować w mediach społecznościowych.
Sieć sprzedaży Pepco ciągle powiększa się o nowe lokalizacje. Nowe sklepy PEPCO otwiera w miastach liczących już od 8 tys. mieszkańców. Najbardziej dynamiczna ekspansja występuje w miejscowościach od 10 tys. do 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów sieci wynosi ok. 450 mkw.
Nowe sklepy PEPCO – lokalizacje
Sieć poinformowała za pośrednictwem swojej strony internetowej, że nowe sklepy znajdą się m.in. w Częstochowie, Gliwicach, Toruniu, Warszawie, Bytomiu, Katowicach, Bielsko Białej, Toruniu, Połczynie Zdroju, Poraju, Szczecinie, Lubiczu i Wyrzysku.
Więcej informacji PEPCO przekaże wkrótce za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Zgodnie ze strategią spółki Pepco lokalizuje swoje sklepy w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych. Z tego powodu sieć dociera do coraz większej liczny klientów i staje się coraz bardziej popularna.
Rozwój sieci PEPCO w Polsce
Pepco to sieć marketów odzieżowo-przemysłowych w Polsce. Firma Pepco Poland została założona w Polsce pod koniec 1999 roku jako oddział brytyjskiej firmy Brown&Jackson. Siedziba polskiego oddziału firmy mieści się w Poznaniu. Na początku 2000 roku sieć rozpoczęła działalność w Polsce otwierając pierwszy market odzieżowo-przemysłowy. W wyniku zmian kapitałowych w ramach holdingu, w 2004 roku sieć PEPCO przejęła firma Pepkor z siedzibą w Południowej Afryce.
Po dokonaniu przejęcia przez firmę Pepkor zmieniono loga handlowe oraz rozpoczęto inwestycje związane z rozwojem sieci dyskontowych Pepco w Polsce.
Firma dysponuje w Polsce siecią dyskontów odzieżowo-przemysłowych liczącą ponad 820 obiektów. Docelowo firma planuje otworzyć 1000 sklepów na terenie Polski i podjąć decyzję o inwestycjach w innych państwach na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Za co Polacy kochają PEPCO?
Po pierwsze, klienci cenią sklepy PEPCO za niskie ceny i szeroki wybór produktów. Co istotne, w porównaniu do innych znanych sieciówek w PEPCO możemy kupić ubrania czy artykuły domowe (wyposażenie, dekoracje) nawet kilka razy taniej. Po drugie, Pepco oferuje atrakcyjny asortyment, kusi klientów sezonowymi ofertami i – co istotne – bardzo dużym wyborem produktów. Z tego powodu Polacy coraz częściej rezygnują z drogich dodatków czy ubranek dla dzieci na rzecz ich tańszych odpowiedników w PEPCO.
Zobacz także: PEPCO ostrzega przed oszustami. Podszywają się pod firmę i wyłudzają pieniądze