Po raz kolejny oszuści próbują oszukać klientów dużego banku wysyłając do nich podejrzane wiadomości. Tym razem ofiarą stali się klienci Millennium Banku. O sprawie informuje portal Money.pl.
Mimo wielu ostrzeżeń, oszuści bankowi w dalszym ciągu znajdują swoje ofiary. Tym razem maile, które mogą prowadzić do uzyskania dostępu do bankowości internetowej wysłane zostały do klientów Millennium Banku. Jak informuje portal Money.pl, klienci otrzymali podejrzane maile, w których oszuści powołują się na brak kontaktu z klientem i ostrzegają przed niebezpieczeństwem.
W wiadomościach wykorzystano metodę znaną z innych tego typu oszustw. Klienci otrzymują wiadomość z prośbą o zweryfikowanie konta bankowego poprzez wejście w link. Dodatkowo, aby wiadomość brzmiała bardziej wiarygodnie, oszuści informują klientów, by w najbliższym czasie udali się do banku, ponieważ dostęp do bankowości internetowej nie będzie możliwy.
Sprawę w rozmowie z portalem Money.pl potwierdza biuro prasowe banku. „Wiemy o takich atakach. Monitorujemy je i – jeżeli to możliwe – identyfikujemy i informujemy ofiary. Bank Millennium w trybie ciągłym monitoruje zagrożenia w internecie, także przy współpracy podmiotów zewnętrznych. Obserwujemy również aktywność naszych klientów w poszukiwaniu podejrzanych zachowań” – informuje bank.
Czytaj także: Śląskie: Naukowcy badają możliwość wykorzystania popiołów do absorbowania CO2
Źr.: Money.pl