Świąteczna reklama Allegro pt. „English for Beginners” podbiła serca widzów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Teraz została dodatkowo uhonorowana prestiżową nagrodą.
Świąteczny spot Allegro stał się prawdziwym hitem. Do tej pory w serwisie YouTube obejrzało go prawie 14 milionów widzów, co jest naprawdę fantastycznym wynikiem. Pisały o niej również największe zagraniczne media, a w komentarzach można przeczytać wyrazy zachwytu od ludzi z całego świata.
Nic więc dziwnego, że reklama została też uhonorowana statuetką Brązowego Lwa w kategorii Rozrywka. Wydarzenie odbyło się podczas festiwalu w Cannes, a spot „English for Beginners” rywalizował ze 190 projektami z całego świata.
Reklama została stworzona przez agencję Bardzo, która na Facebooku zapewniła, że będący nagrodą lew będzie spał przy kominku. „Mamy nadzieję, że nikt w naszej agencji nie ma alergii na koty. Bo właśnie dostaliśmy LWA. Brązowego. Będzie spał przy kominku” – czytamy.
Twórcom serdecznie gratulujemy nagrody, a reklamę można zobaczyć poniżej.
Czytaj także: Szykuje się zmiana. „Gangnam Style” wkrótce straci pozycję lidera na YouTube! [WIDEO]