Zasięg serwisów i sklepów online jest ogromny ponieważ dostęp do nich może mieć w zasadzie każdy na świecie, kto ma dostęp do Internetu. Dlaczego mimo to wielu polskim e-sklepom tak trudno prowadzić sprzedaż na rynkach zagranicznych? Co zrobić by rosnąć także za granicą?’
Wiele firm wraz z rozwojem swojego biznesu ma aspiracje, aby wejść na rynki zagraniczne. Problemami z jakimi najczęściej borykają się serwisy i sklepy online są konieczność stworzenia różnych wersji językowych sklepu, logistyka i wreszcie, jak by się wydawało na pozór najtrudniejsza rzecz, a mianowicie możliwość przyjmowania płatności w różnych walutach. W przypadku tej trzeciej kwestii z pomocą przychodzą operatorzy szybkich płatności online. Obecnie najbardziej rozpoznawalnym, ze względu na funkcjonalność, rozwiązaniem są Płatności Międzynarodowe Dotpay umożliwiające przyjmowanie płatności online w ponad 30 walutach. Funkcjonalność pozwala klientom na dokonywanie płatności w walucie instrumentu płatniczego (karty). W 2015r. rozwiązanie to zostało docenione przez internautów i ekspertów e-commerce w prestiżowym konkursie Ekomersy 2015 przynosząc wygraną Dotpay SA.
Czytaj także: Dotpay wspiera rozwój polskich e-sklepów na rynki zagraniczne
Źr: inf. prasowa
Foto: mat. prasowy