Polska sieć sklepów Dino zyskuje w naszym kraju ogromną popularność. Teraz okazuje się, że znacznie może poszerzyć swoją działalność, ponieważ otrzymała koncesję umożliwiającą jej sprzedaż paliwa.
Sieć Dino w ostatnim okresie zanotowała bardzo duży rozwój. Tylko w ubiegłym roku powstało 147 nowych placówek i na koniec sieć miała 775 sklepów. W planach jest 500 kolejnych, które mają zostać uruchomione do 2020 roku. Nic dziwnego, że Dino staje się poważną konkurencją dla dominujących w naszym kraju Lidla i Biedronki.
Okazuje się, że teraz przed siecią powstała nowa szansa na rozwój. W maju tego roku należąca do Grupy Dino spółka Dino Oil złożyła wniosek o koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Teraz koncesja została przyznana, co oznacza, że Dino może przy sklepach otwierać stacje benzynowe. I chociaż oznaczałoby to wprowadzenie wielu zmian dotyczących bezpieczeństwa to dałoby dużą szansę na rozwój.
Stacje benzynowe przy sklepach cieszą się bardzo dużą popularnością wśród konsumentów. Chociaż stanowią jedynie 2,7 procent punktów handlujących benzyną to sprzedają aż 6,5 procenta paliw. Co więcej, jeżeli przy sklepie powstanie stacja benzynowa, będzie on mógł być otwarty również w niedziele i święta.
Czytaj także: Kolejne sukcesy sklepów Dino. Polska sieć imponuje wynikami!
Czytaj także: Kultowe CPN-y powrócą. Wiadomo gdzie powstanie pierwsza stacja z historycznym logo!