Grafik i ilustrator Adam Lapko postanowił sprawdzić jak wyglądałyby zagraniczne nazwy produktów, gdyby poddać je polskiemu rebrandingowi. Sprawdźcie efekty jego pracy!
Autor tych niecodziennych grafik tłumaczy także dlaczego nie spolszcza się zagranicznych marek.
– Dlaczego zagraniczne nazwy znanych marek nie są spolszczane? Dlatego, że rebranding takiej marki jest związany z wielkimi kosztami. Dlatego, że wymagałoby to stworzenia innych wersji językowych. Dlatego, że wygląd logotypu jest bardzo zależny od typografii i jego znaczenie mogłoby się zmienić diametralnie. Dlatego, że niektóre nazwy są trudne do przetłumaczenia. Dlatego, że to bardzo dziwnie brzmi. Tak, dlatego – tłumaczył grafik.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga Adama Lapko. Grafik zaprasza także do polubienia jego fanpage na Facebooku i na stronę ilustratornazlecenie.pl.