Robert Lewandowski zakończył współpracę z Coca-Colą – informuje „Przegląd Sportowy”. Piłkarz Bayernu Monachium był twarzą firmy przez siedem lat.
„Lewy” związał się z Coca-Colą w 2010 roku. Wizerunek zawodnika był wykorzystywany głównie do promocji napoju na polskim rynku. Teraz, po siedmiu latach, piłkarz zdecydował się zakończyć współpracę.
Nieoficjalnie mówi się, iż reklamowanie Coca-Coli kolidowało z wizerunkiem „Lewego”. Powszechnie wiadomo bowiem, że kapitan naszej kadry ogromną wagę przykłada do zdrowego trybu życia. Szczególnie istotna jest dla niego dieta, w której nie ma miejsca na słodkie napoje gazowane.
„PS” podaje, że po decyzji o zakończeniu współpracy z Coca-Colą do Lewandowskiego zaczęły spływać inne propozycje. Kontrakt reklamowy z piłkarzem chciałaby podpisać m.in. polska marka Oshee zajmująca się produkcją napojów izotonicznych. Jej przedstawiciele są w stanie zaoferować „Lewemu” trzyletnią umowę, na mocy której otrzyma milion euro rocznie.
źródło: Przegląd Sportowy
Fot. Wikimedia/Rufus46, Pixabay.com