Lowe Media i Lowe Warsaw otrzyma 15.4 miliona złotych na kampanię promującą Polskę poza granicami naszego kraju. Ma ona zachęcić zagraniczne podmioty do wspierania inwestycji i nawiązania kontaktów gospodarczych z polskimi przedsiębiorcami. Działania te mają trwać do końca października.
Jak informuje portal press.pl, konsorcjum Lowe Media i Lowe Warszawa otrzymały zlecenie Ministerstwa Gospodarki warte 15,4 mln złotych na działania związane z promocją polskiej gospodarki za granicą. Ich zadaniem będzie zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej na terenie m. in. Niemiec, Brazylii, Chin oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Działania mają potrwać do 31 października 2015 roku.
Do udziału zgłosiły się również takie podmioty jak Discovery Polska, Arena Media Communications i konsorcja: Media Group i Legend Group; MediaCap i Star Media; Infinity Media i Walk Creative.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany