23 lutego 2017 roku – SteelSeries, lider i innowator w dziedzinie tworzenia peryferii komputerowych, informuje o atrakcjach, które przygotował z okazji IEM Expo Katowice 2017. W dniach 3-5 marca, w hali wystawienniczej zlokalizowanej tuż obok katowickiego Spodka, odbędzie się polska premiera najnowszych słuchawek bezprzewodowych od SteelSeries – Arctis 7. Dodatkowo, na zwiedzających czeka mnóstwo innych atrakcji, w tym m.in.: konkursy na scenie, turnieje e-sportowe, ścianka do robienia zdjęć oraz wydzielona, specjalna strefa VIP z barem i koktajlami.
Jedno stoisko, 6 różnych atrakcji
SteelSeries zaoferuje zwiedzającym szereg aktywności. Wszystkie atrakcje – odbywające się w różnych częściach prawie 200-metrowej ekspozycji – zostały tak zaplanowane, by uczestnicy targów mogli sprawdzić zarówno sprzęt duńskiego producenta, jak i zapoznać się z ofertą partnerów stoiska: Euro AGD RTV, Optimus, LG i New Balance.
Czytaj także: Najpopularniejsi youtuberzy, streamerzy i cosplayerzy – SteelSeries ujawnia pozostałe atrakcje na IEM EXPO Katowice 2017
Scena e-sport
Motywem przewodnim Intel Extreme Masters jest e-sport, więc nie może go zabraknąć także na stoisku SteelSeries. Dzięki współpracy z LG, Optimus, Euro RTV AGD i New Balance duński producent zorganizuje szereg turniejów w Counter-Strke: Global Offensive oraz League of Legends w formacie 5 na 5. Najlepszy zawodnik otrzyma cenne nagrody.
Dodatkowo, w niedzielę, na stoisku SteelSeries gościnnie pojawi się studio Gaijin Entertainment, które przeprowadzi finał turnieju w popularną grę MMO umiejscowioną w okresie II Wojny Światowej – War Thunder. Najlepsi gracze, wyłonieni wcześniej w internetowych eliminacjach, zmierzą się ze sobą w walce o atrakcyjne nagrody ufundowane przez rosyjskiego dewelopera oraz SteelSeries.
Słuchawki z rodziny Arctis
SteelSeries Arctis to rodzina trzech profesjonalnych produktów audio stworzonych z myślą o graczach, którzy mają dość „futurystycznego” wyglądu słuchawek i oczekują od sprzętu minimalistycznego designu, świetnej jakości dźwięku oraz mikrofonu maksymalnie redukującego szumy z otoczenia. Pod koniec 2016 roku na polski rynek do sprzedaży trafiły dwa modele przewodowe – Arctis 3 i Arctis 5. Obecnie oferta uzupełniona została o trzeci, ostatni model, czyli bezprzewodowe Arctis 7.
Na stoisku SteelSeries, w wydzielonym miejscu, pojawi się specjalna przestrzeń, w której zwiedzający będą mogli przymierzyć model Arctis 5. Gracze sprawdzą ułożenie słuchawek na głowie oraz przetestują możliwości dźwięku przestrzennego oferowanego przez technologię DTS Headphone: X 7.1 Digital Surround. Dla najbardziej aktywnych zaplanowano konkurs. Zasady są proste. Wystarczy zrobić selfie w słuchawkach, udostępnić zdjęcie na swoim profilu Instagram oraz oznaczyć zdjęcie hashtagiem „#ArctisSelfie”. Producent wybierze najciekawsze propozycje, a ich autorów nagrodzi sprzętem gamingowym.
Myszka jak marzenie
Obok sektora Arctis, powstanie strefa mousefittingu. Gracze będą mogli dopasować myszkę SteelSeries do własnych preferencji – wielkości dłoni i sposobu chwytu gryzonia. Na dwóch komputerach dostępne będą wszystkie produkty z linii Rival – 100, 300, 500 i 700. Na zawodników, którzy uwielbiają rywalizację i będą chcieli sprawdzić umiejętności, czekać będą specjalne aplikacje. Programy sprawdzą dwie podstawowe zdolności uczestników – celność (AIM) oraz szybkość akcji wykonywanych na minutę (APM). Od piątku do niedzieli, codziennie pod koniec dnia, tablice wyników zostaną zaktualizowane, a zawodnicy otrzymają specjalne upominki od SteelSeries.
Scena główna i ścianka do zdjęć
Na stoisku SteelSeries nie zabraknie sceny oraz konferansjera, który na bieżąco będzie animował widzów i przeprowadzał mini turnieje 1 na 1. Dla osób, które zechcą wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, czekać będą: specjalna ścianka, fotograf oraz hostessy i znani cosplayerzy. Ze ścianką wiąże się kolejna aktywność. Każde zrobione zdjęcie zwiedzający będą mogli udostępnić na prywatnej tablicy na profilu w serwisie Facebook z hashtagiem „#ArctisSelfie”. SteelSeries zależy na tym, aby fani sportów elektronicznych dzielili się emocjami, towarzyszącymi im w trakcie IEM Katowice. Wszystkie fotki upublicznione w ten sposób wezmą udział w konkursie, w którym do zdobycia będą produkty sponsorowane przez partnerów.
Strefa VIP z barem i darmowymi koktajlami
SteelSeries i Euro AGD RTV przygotowało specjalną strefę VIP. W tej sekcji pojawią się szklane gabloty prezentujące sprzęt duńskiego producenta oraz koktajlbar. Wewnętrzny bar zaoferuje zwiedzającym IEM Expo bezalkoholowe, odświeżające koktajle oraz drinki tworzone przez profesjonalnych bartenderów.
W wydzielonym obszarze odbędą się także specjalne rozgrywki turniejowe. Po trzech dniach walk wyłoniony zostanie ostateczny triumfator, który otrzyma komputer ufundowany przez firmę Optimus, monitor LG oraz pełny zestaw sprzętu gamingowego od SteelSeries (myszka, klawiatura, słuchawki, podkładka).
Dostęp do strefy VIP będą miały wyłącznie te osoby, które otrzymały wcześniej specjalny bilet wstępu. Aby go zdobyć, należy wziąć udział w jednej z aktywności organizowanych na stoisku: korzystając z aplikacji SteelSeries, wrzucić na Facebook fotkę zrobioną na tle specjalnej ścianki, uczestniczyć w jednym z turniejów e-sportowych w CS:GO lub LoL, wziąć udział w konkursach organizowanych przez prowadzącego na scenie głównej lub spróbować swoich sił w min-gierkach sprawdzających AIM lub APM.
Czytaj także: Znamy nowego reżysera „Batmana”!