Podmioty podpisały umowę o strategicznej współpracy mającej na celu promocję e-sportu w Polsce. Agencja Gameset będzie wspierać Stowarzyszenie w realizacji projektów w zakresie marketingowym i consultingowym oraz przy pozyskiwaniu sponsorów dla obecnych i przyszłych przedsięwzięć. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych działa od sierpnia 2016 roku. Zostało powołane w celu rozwoju oddolnych inicjatyw i amatorskich rozgrywek e-sportowych. Najważniejsze bieżące projekty organizacji to biuletyn e-sportowy dystrybuowany w polskich szkołach, Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych oraz program nauczania e-sportu dla nauczycieli. Agencja Gameset działa od początku 2017 roku. Jej celem jest łączenie marek ze społecznościami graczy i fanów e-sportu. Obecnie realizuje m.in. projekt stworzenia koncepcji brandingowej i komunikacyjnej teamu e-sportowego CS:GO dla jednego z klientów.
Jako Stowarzyszenie zmagamy się z krzywdzącym stereotypem branży e-sportowej i zawodowych graczy komputerowych. Takie stereotypy istnieją także po stronie potencjalnych sponsorów dla naszych działań. Szczególnie w tym miejscu widzimy rolę dla agencji Gameset, której doświadczenie w pracy z największymi markami jest nam bardzo potrzebne
Czytaj także: Powstała pierwsza w Polsce agencja marketingu gamingowego!
– mówi Łukasz Trybuś, prezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych.
Naszą misją, jaką przyjęliśmy sobie przy powoływaniu agencji, była popularyzacja gamingu i e-sportu w Polsce. Chcielibyśmy, żeby gry były uznawane za taką samą rozrywkę jak film czy muzyka, a e-sport – za taką samą dyscyplinę sportu jak piłka nożna czy lekkoatletyka. Dlatego chcemy wesprzeć naszymi kompetencjami Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych, które jest najważniejszą organizacją tego rodzaju w Polsce
– deklaruje Piotr Bombol, współzałożyciel agencji Gameset.
W najbliższym czasie zostaną ogłoszone wspólne plany obu podmiotów, które będą dotyczyły m.in. rozwijania rozgrywek amatorskich w Polsce oraz stworzenia otwartego cyklu edukacyjnego o społecznych i biznesowych aspektach e-sportu.
Źródło: Inf. prasowa
Fot. Inf. prasowa