STS, największy legalny bukmacher w Polsce, podpisał umowę sponsorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych rodzimych zespołów e-sportowych – Izako Boars. Na strojach klubowych zawodników znajdzie się logo bukmachera. STS jest pierwszym bukmacherem w kraju, który związał się z drużyną e-sportową. Porozumienie zostało podpisane na rok. Kontrakt jest elementem strategii STS, która zakłada wzmocnienie obecności w segmencie e-sportu.
STS jest największym i najbardziej innowacyjnym podmiotem branży bukmacherskiej, który od lat wyznacza trendy na polskim rynku. STS w 2014 roku, jako pierwszy legalny bukmacher w kraju, wprowadził do oferty zakłady e-sportowe, a następnie zaczął udostępniać streamingi wybranych rozgrywek. Teraz – również jako pierwsi w Polsce – wiążemy się umową sponsorską z drużyną e-sportową – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
To co się stało z organizacją Izako Boars przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Moją drużyną zainteresowały się wielkie firmy, które umożliwiają mi dalszy rozwój organizacji! A STS jednocześnie pokazuje, że między e-sportem a sportem granica jest naprawdę mała! W obu dziedzinach liczy się trening, rywalizacja i emocje i to wszystko będzie towarzyszyło Dzikom w najbliższych miesiącach – mówi Piotr ‘Izak’ Skowyrski, założyciel Izako Boars.
Czytaj także: Michał \"MICHU\" Müller dla wMeritum.pl: Virtusi już dominują, teraz czas na Team Kinguin!
Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera Izako Boars. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużynowych. Ponadto branding STS znajdzie się w czasie transmisji rozgrywek, a także w kanałach komunikacji Izako Boars – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Zawodnicy w nowych koszulkach wystąpią pierwszy raz podczas ESN2017 w dniach 27-28 maja we Wrocławiu, gdzie na głównej scenie odbędzie się turniej GEFORCE CUP 2017 w Counter-Strike: Global Offensive.
E-sport to dla branży bukmacherskiej perspektywiczny segment, który notuje dynamiczne wzrosty. Kibice e-sportowi coraz chętniej biorą udział w zakładach. Dlatego od kilku lat inwestujemy w ten obszar, poszerzając ofertę o najważniejsze turnieje w Polsce i na świecie oraz transmitując kolejne wydarzenia e-sportowe na STS TV. Sponsoring polskiej drużyny jest następnym elementem konsekwentnie realizowanej strategii – umocni to naszą wiodącą pozycję na tym rynku – dodaje Mateusz Juroszek.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz oficjalnym bukmacherem Śląska Wrocław, Pogoni Szczecin, Ruchu Chorzów, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych.
źródło, fot: mat. prasowe