Wiele wskazuje na to, że już wkrótce możemy być świadkami kolejnej „bitwy” w Lidlu. Sieć po raz kolejny udostępni w swoich sklepach produkty znanej marki Wittchen, w tym nowości, których jeszcze tam nie było.
To już 12 odsłona współpracy Lidla z marką Wittchen. Do sklepów w całej Polsce trafią ekskluzywne towary, a ich wybór ma być bardzo duży. Oczywiście zaletą będzie nie tylko ich wykonanie, ale również niższa cena.
Przede wszystkim w asortymencie pojawią się damskie torebki w aż 69 wzorach. Ich cena to 279 złotych za sztukę. Oprócz tego, pojawią się między innymi damskie plecaki oraz, po raz pierwszy, akcesoria dla mężczyzn. Będą to męskie listonoszki wykonane z włoskiej skóry w cenie 189 złotych za sztukę. Będą one dostępne w trzech kolorach: czarnym, brązowym i granatowym.
O współpracy z Lidlem mówiła wiceprezes firmy, Monika Wittchen. „W asortymencie znalazły się produkty wykonane nie tylko ze skóry klasycznej, ale również m.in. ze skóry saffiano o niezwykle wytrzymałej zewnętrznej fakturze, skóry lizard – stylizowanej na skórę jaszczurki czy krokodyla oraz miękkiej i delikatnej skóry nappa, która z pewnością będzie idealna na wieczorne wyjścia. Zupełną nowością są męskie listonoszki, które za praktyczność i klasykę są cenioną przez panów alternatywą dla aktówek” – mówiła.
Czytaj także: Ekskluzywna marka znów trafi do Lidla. Ceny jakich nie ma nigdzie indziej!
Produkty marki Wittchen mają pojawić się w Lidlu w najbliższą sobotę, 6 października.
Czytaj także: Fantastyczna wiadomość dla kibiców siatkówki. Ogłosił ją prezes TVP