O temacie dzików jest w ostatnim czasie w naszym kraju bardzo głośno. Doskonałe wyczucie mają więc osoby odpowiedzialne za reklamę piwa Żubr. Stworzyli oni kampanię reklamową odnoszącą się do aktualnej sytuacji.
Kwestia ostrzału dzików to w ostatnim okresie bardzo głośny temat. Ma to związek z przeprowadzeniem kontrolowanego odstrzału tych zwierząt w związku z ASF. Część mediów podało, że resort planuje ostrzał nawet 200 tysięcy dzików. Wiadomość została już zdementowana przez ministra środowiska.
Mimo to, w obronę dzików zaangażowało się już wiele celebrytów. Akcję wykorzystuje również opozycja, a w wielu miejscach w Polsce organizowane są protesty przeciwko strzelaniu do dzików.
Wygląda na to, że rękę na pulsie trzymają osoby odpowiedzialne za marketing piwa Żubr. Stworzyli oni kolejną odsłonę słynnej kampanii reklamowej z żubrami i innymi zwierzętami. Tym razem oczywiście w roli głównej obok żubra wystąpił dzik. „Każdy dzik może liczyć na żubra” – czytamy.
Czytaj także: Komisja Europejska popiera polskie władze ws. dzików
Źr.: Facebook/Żubr