Film „Chłopaki nie płaczą” to niewątpliwie jeden z klasyków polskiej kinematografii komediowej. Pomimo że film pochodzi z 2000 r., to wiele kwestii wypowiadanych przez głównych bohaterów jest do dzisiaj powtarzane w różnych sytuacjach przez co na stałe weszły do słownika widzów. Sukces filmu postanowił wykorzystać serwis olx.pl, który zaangażował dwóch aktorów do swojej najnowszej reklamy.
Akcja reklamy rozgrywa się w bogatej rezydencji, a w głównych rolach pojawiają się filmowi „Bolec” i „Szef”, w których role wcielają się Michał Milowicz i Bohdan Łazuka. Całość utrzymana jest w konwencji znanej z „Chłopaki nie płaczą”. Tym razem Łazuka odgrywa jednak rolę „Szefa Internetów”.
Reklama olx.pl ma też wymiar edukacyjny. W zamyśle autorów, całość ma przybrać formę miniserialu, w którym widzowie znajdą porady jak bezpiecznie korzystać z serwisów aukcyjnych. Kolejne odcinki mają pojawiać się co dwa dni na kanale olx w serwisie You Tube.
Jak dotychczas opublikowano dwa pierwsze odcinki. W pierwszym głowni bohaterowie otrzymują inną przesyłkę niż zamawiali, a w drugim muszą stawić czoła oszustowi z zagranicy.
Źródło: antyradio.pl
Fot.: youtube.com/OLX Polska