Sukcesy sportowe polskich reprezentantów skutkują nie tylko emocjami wśród kibiców, ale są również bardzo wymierne dla samych biało-czerwonych. Nie brakuje reklam, w których w roli głównej występuje Robert Lewandowski i jego koledzy z Kadry. Szczególnie spot Lotosu zwracał uwagę dosyć oryginalnymi ujęciami. Wielu zastanawiało się jak uzyskano taki efekt.
Okazuje się, że rozwiązanie tej zagadki wcale nie jest takie proste. Kulisy powstawania reklamy zaprezentował wideobloger prowadzący profil o nazwie „Nauka. To lubię”. Również on występuje w spocie reklamowym. Wciela się tam w rolę narratora i głównej postaci prowadzącej widza przez zmieniającą się scenerię.
Uwagę przykuwają szczególnie sceny z polskimi piłkarzami, którzy w pewnym momencie zastygają w bezruchu. Szczególnie ciekawe jest ujęcie, na którym Robert Lewandowski i Kuba Błaszczykowski… „wiszą” w powietrzu. Jak wyjaśnia nam krótki filmik, okazuje się, że sportowcy rzeczywiście wisieli w powietrzu. Wykorzystano w tym celu specjalną konstrukcję, która za pomocą linek uniosła graczy ponad ziemię.
Czytaj także: Arrinera Hussarya - pierwszy polski super samochód - wywiad z Łukaszem Tomkiewiczem
Więcej wyjaśnień w poniższym materiale:
Źródło; Fot.: fb.com/NaukaToLubię