O Redaktorze

Michał Sakra

wMeritum.pl Dział Gospodarka, Biznes, Praca

  • Stronniczy, propagandowy, a można by rzec, że nawet sponsorowany artykuł, co absolutnie by mnie nie zdziwiło patrząc na brak jakichkolwiek szczegółów na temat tych pojazdów. Zero słów o problemach z tym dopuszczeniem (prawie 2 lata im zeszło, porażka), zero słów o sporej awaryjności tego złomu w Polsce (SA136 od tego powyżej jest zdecydowanie lepsze).

    Jeśli chcecie być postrzegani, jako wartościowe medium, nie bierzcie udziału w ogólnopolskiej propagandzie, bo w taki sposób jedynie wspieracie PiS oraz PO.

    PS. Jeszcze uderzę w kłamstwo zawarte w pierwszym zdaniu. Niemiecka firma transportowa już dwa lata temu zamówiła pojazdy szynowe wyprodukowane w Polsce – kontrakt został natomiast zerwany z powodu dłużącego się procesu dopuszczania tego syfu w Niemczech, o czym w artykule nie ma ani słowa.

    • Kriss

      Panie Marcinie, czyżby komentarz Pana był sponsorowany? Jeśli chce Pan być postrzegany jako poważny uczestnik dyskusji o zamiast wymieniać kilkukrotnie słowo „syf” również proszę podać dokładne dane na których Pan się opiera.
      PS. Proszę szanować innych i nie pisać słów, które urągają intelektowi innych czytelników, to nie onet.

      • Opieram się głównie na danych, do których mam prywatny dostęp, a także informacjach, które są rozsiane po całym internecie. Wiele informacji na temat sprawności pojazdów szynowych Pesy dostępnych jest na poszczególnych forach skyscrapercity oraz portalu wykop.pl (gdzie publikowane informacje o awariach pochodzą z prywatnego dostępu do danych przewoźników).

        Poza tym, co urągającego jest w słowie „syf”? Te potoczne stwierdzenie uważam za całkowicie adekwatne do komfortu oraz technologii stosowanej w większości pojazdów Pesy.

© 2013-2018 wMeritum.pl, projekt i realizacja: Media Machine - Tworzenie stron www, pozycjonowanie, grafika i wiele więcej

REKLAMA