Władze Telewizji Polskie pochwaliły się, że autorski program TVP „Sanatorium Miłości” odniósł spory sukces międzynarodowy. Producenci telewizyjni z innych krajów już ustawiają się w kolejce po zakup licencji na polski program.
Program odniósł duży sukces, bo jury uznało „Sanatorium miłości” za najlepszy programem rozrywkowy w Europie Środkowo-Wschodniej. Program Telewizji Polskiej wziął udział w konkursie międzynarodowym, zorganizowanym w ramach targów telewizyjnych w Budapeszcie.
Czytaj także: „Legiony”. Jest zwiastun nowego filmu historycznego
W finale polski program pokonał konkurentów ze Słowenii i Rumunii. Łącznie w konkursie konkursie konkurencja była spora, bo uczestniczyło w nim aż 20 programów rozrywkowych. – czytamy na stronie internetowej Centrum Informacyjnego Telewizji Polskiej.
„Skończyły się czasy, gdy TVP ścigała konkurencję, bo dzisiaj to my wytyczamy trendy. Telewizje na całym świecie próbują dostosować się do zmian demograficznych. Żyjemy dłużej i jesteśmy bardziej aktywni.” – powiedział Mateusz Matyszkowicz, Członek Zarządu TVP.
„Sanatorium Miłości” hitem na świecie?
„Sanatorium miłości” wpisuje się w tę potrzebę i mamy coraz więcej sygnałów, że staje się naszym produktem eksportowym. Prestiżowa nagroda dla najlepszego formatu tylko to potwierdza.” – dodał Matyszkowicz.
W nagrodę program Telewizji Polskiej zostanie zaprezentowany na targach telewizyjnych w Miami w 2020 r. Producenci telewizyjni m.in. z Niemiec i Słowacji są zainteresowani kupnem licencji na program.
Czytaj także: Mike Tyson obraża Polaków? „Polakom stało się gó…o”
Źr. centruminformacji.tvp.pl