Biedronka wchodzi z ofertą dla najmłodszych. Rodzice powinni być gotowi, ponieważ ich pociechy z pewnością będą chciały z niej skorzystać.
Biedronka szykuje kolejną akcję promocyjno-lojalnością, która skierowana jest do najmłodszych klientów sieci. Ci, w zamian za zbierane naklejki, mogą uzyskać pluszowe maskotki.
Serwis dlahandlu.pl podaje, że już niebawem będzie można skorzystać z nowej oferty w tym zakresie. Okazuje się bowiem, że Jeronimo Martins, firma, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny „Gang Mocniaków”.
Wszystko wskazuje więc na to, że będzie to kontynuacja wcześniejszych akcji, czyli m.in. Gangu Świeżaków, od którego wszystko się zaczęło, czy Gangu Słodziaków lub Bystrzaków.
Warto pamiętać, że tego typu akcje są bardzo mocnym punktem sieci sklepów Biedronka. Dość wspomnieć, że w czasie, gdy do obiegu wszedł Gang Świeżaków rodzice zabijali się o maskotki dla swoich dzieci. Dochodziło nawet do kuriozalnych sytuacji, o których rozpisywały się media.
Czy Gang Mocniaków będzie równie popularny? Tego wykluczyć nie można. Klientom pozostaje więc czeka na więcej informacji ws. oferty promocyjnej ze strony sieci sklepów Biedronka.