22 kwietnia ukaże się pierwszy numer tygodnika „ABC”. Jego wydawcą jest Grupa Medialna Fratria, której częścia są m.in. tygodnik „wSieci” oraz miesięcznik „Fronda”.
Tygodnik będzie miał charakter tabloidowy, a jego rozrywkowa część będzie zawierać również program telewizyjny.
Dzień publikacji jest naturalny dla tygodników. Wybierając środę, wyprzedzamy jednak konkurencję wydającą tv guide’y – twierdzi Tomasz Przybek, prezes zarządu Fratrii.
Obecnie programy telewizyjne ukazują się w czwartki („Fakt”) oraz piątki („Gazeta Wyborcza” i „Super Express”). Rozwinięcie skrótu w nazwie to słowa: aktualny, bezkompromisowy, ciekawy.
Szukaliśmy tytułu wyraźnego i prostego, który odróżnia się od innych tytułów ogólnopolskich – podkreśla Tomasz Przybek.
Z nieoficjalnych informacji „Press” wynika, że tygodnik będzie kosztował 3,50 zł. Funkcję redaktora naczelnego będzie pełnił Maciej Wosko, natomiast pierwszy numer ukaże się w nakładzie 50o tys. egzemplarzy.
Czytaj także: Prasa konspiracyjna obozu narodowego - zarys