Rano klienci mBanku musieli liczyć się z poważnymi utrudnieniami. Pojawiły się problemy z przelewami w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. Nie działały również mKantor, mPlatforma Walutowa oraz BLIK. Rzecznik prasowy Krzysztof Olszewski informował o utrudnieniach na Twitterze.
W komunikacie mBank podaje, że trwają prace nad przywróceniem pełnej dostępności serwisu. „Przelewy można wykonać za pośrednictwem mLinii i w oddziałach banku. Zwrócimy opłaty za przelewy zlecone w ten sposób. Można płacić kartami” – poinformowano. Nie podano, z czego wynika awaria ani ile czasu może zająć jej naprawienie.
„Bardzo przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem.” – pisał na Twitterze rzecznik prasowy mBanku Krzysztof Olszewski.
Obecnie nie można wykonać przelewu w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej @mBankpl. Nie działają mKantor i BLIK. Przelewy można wykonać za pośrednictwem mLinii i w oddziałach (zwrócimy za nie opłaty). Można płacić kartami. Bardzo przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem
Czytaj także: Duża awaria w kilku polskich bankach. Klienci bez dostępu do kont!
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) 4 czerwca 2018
Problemy szybko udało się jednak naprawić. W kolejnym wpisie Olszewski informował, że już wszystko wróciło do normy. „Wszystkie systemy mBankpl są już w pełni dostępne. Można wykonywać przelewy zarówno w aplikacji, jak i serwisie. BLIK i mKantor są dostępne. Dziękujemy za cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy” – pisał.
Wszystkie systemy @mBankpl są już w pełni dostępne. Można wykonywać przelewy zarówno w aplikacji, jak i serwisie. BLIK i mKantor są dostępne. Dziękujemy za cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy https://t.co/v8rdHVevzX
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) 4 czerwca 2018
Źródło: wprost.pl; twitter
Fot.: Wikimedia/Henryk Borawski