Netia Compute, czyli usługa chmury obliczeniowej może być znakomitym wsparciem działania agencji reklamowych. Przekonała się o tym agencja Brasil, która dzięki temu rozwiązaniu zyskała nie tylko skalowalność, ale i większą efektywność kosztową w działaniu.
Brasil to agencja w 100% złożona z polskiego kapitału zatrudniająca 75 osób, która działa na rynku od 8 lat. Swoim klientom oferuje pełne spektrum usług z zakresu komunikacji marketingowej 360 stopni. Agencja postawiła na rozwiązanie oferowane przez Netię, obsługujące duży ruch użytkowników z kampanii marketingowych, a także zapewniła sobie niezbędne zasoby wirtualne do przeprowadzenia testów developerskich.
Chmura obliczeniowa daje nam możliwość konfiguracji dowolnego środowiska technicznego, adekwatnie do naszych potrzeb, wynikających z realizowanego w danym momencie projektu marketingowego. – powiedział Maciej Straszewicz, Head of Digital z agencji Brasil.
Czytaj także: Stan współczesnej oświaty. Czy czas na radykalne zmiany?
Większe kampanie potrafią wygenerować nagły ruch na stronie internetowej ponad 40 000 unikalnych użytkowników w ciągu jednej godziny. W przypadku Netia Compute płacimy za faktyczne wykorzystanie zasobów, uzyskując jednocześnie wysoką dostępność usługi i niezbędne zasoby IT. Dzięki temu zyskujemy wymierne oszczędności, wynikające z braku konieczności inwestowania w kosztowną infrastrukturę IT – dodał Maciej Straszewicz.
Netia Compute wyróżnia się na tle konkurencji elastycznością i skalowalnością. Usługa zapewnia nieograniczone zasoby obliczeniowe, które są dostępne na żądanie danego Klienta, który może elastycznie dostosować parametry w trybie on-line poprzez przyjazny interfejs internetowy. Netia Compute to nie tylko gwarancja całodobowej dostępności, ale również bezpieczeństwo zapewnione przez architekturę w modelu High Availability (HA). To także efektywność kosztowa związana z brakiem wydatków na zakup odpowiedniego sprzętu, zapewnienia środowiska serwerowego i zatrudnienia przeszkolonego personelu.
źródło: infowire.pl