• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    adam bodnar

    Bodnar ogłosił, że Braunowi zostało niewiele czasu: „Do końca tego miesiąca…”

    f-16 polska samoloty myśliwce

    Ukraina chce, by Polska strącała rosyjskie rakiety i dronów. „Zwracam się do polskich kolegów”

    Łukaszenka

    Białoruś ostrzega Polskę przed „nowym konfliktem zbrojnym”

    Jest skład na mecz z Francją! Tak zagrają nasi piłkarze

    Oto selekcjoner reprezentacji Polski. PZPN publikuje oficjalne nagranie [WIDEO]

    Hołownia jako marszałek podjął pierwszą decyzję. Zwrócono się do policji

    Sondaż. Hołownia na samym końcu. PiS na czele

    PILNE PROJEKT

    Tragedia w Świeciu. 15-latek zginął na elektrycznej hulajnodze, szkoła z komunikatem

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    adam bodnar

    Bodnar ogłosił, że Braunowi zostało niewiele czasu: „Do końca tego miesiąca…”

    f-16 polska samoloty myśliwce

    Ukraina chce, by Polska strącała rosyjskie rakiety i dronów. „Zwracam się do polskich kolegów”

    Łukaszenka

    Białoruś ostrzega Polskę przed „nowym konfliktem zbrojnym”

    Jest skład na mecz z Francją! Tak zagrają nasi piłkarze

    Oto selekcjoner reprezentacji Polski. PZPN publikuje oficjalne nagranie [WIDEO]

    Hołownia jako marszałek podjął pierwszą decyzję. Zwrócono się do policji

    Sondaż. Hołownia na samym końcu. PiS na czele

    PILNE PROJEKT

    Tragedia w Świeciu. 15-latek zginął na elektrycznej hulajnodze, szkoła z komunikatem

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka

Klient – Agent – Ubezpieczyciel: każdemu wolno być indywidualistą

8 października 2017
Kategorie: Gospodarka, Praca
Klient – Agent – Ubezpieczyciel: każdemu wolno być indywidualistą
UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Funkcja Rzecznika w różnych instytucjach czy firmach znana jest od lat. To ludzie angażujący się w działanie na rzecz klientów, partnerów biznesowych, kontrahentów czy społeczności, za które jest odpowiedzialna organizacja. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów rośnie potrzeba indywidualnej opieki.

W lutym 2017 roku ERGO Hestia powołała Rzecznika Agenta. Był to kolejny po Rzeczniku Klienta przedstawiciel firmy, który miał zająć się sprawami niestandardowymi. W tym przypadku są to potrzeby pośredników ubezpieczeniowych działających w imieniu ubezpieczyciela. W pierwszych sześciu miesiącach działalności agenci zgłaszali się do Rzecznika Agenta aż 750 razy, co oznacza średnio 125 spraw miesięcznie. Średni czas obsługi wynosił: 3,5 dnia roboczego (mediana 2 dni). Do najpopularniejszych kanałów kontaktu należą e-mail (86%) oraz bezpośredni kontakt telefoniczny (8%).

– Moje zadania są od początku jasno określone – mówi Anna Gładkowska, Rzecznik Agenta ERGO Hestii. Skupiam się na rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy kanałami dystrybucji, pomagam w sprawach, które agenci oceniają jako trudne i wymagające natychmiastowych działań oraz proponuję zmiany dopasowane do oczekiwań agentów. Wraz z Rzecznikiem Klienta obserwujemy rosnące wymagania klientów, którzy chcą być traktowani indywidualnie. To przekłada się na agentów, którzy w pierwszej kolejności muszą sprostać tym potrzebom i na ubezpieczyciela, który zaspokaja potrzeby zarówno klientów jak też agentów. Efektem mojej pracy jest wdrożenie 30 inicjatyw naprawczych, czyli zmian ułatwiających pracę agentów – dodaje Anna Gładkowska.

Czytaj także: Stan współczesnej oświaty. Czy czas na radykalne zmiany?

– Obsługując ponad 3 miliony klientów i likwidując ponad 600 tysięcy szkód rocznie, sytuacji niestandardowych i błędów nie da się uniknąć – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością. Praca Rzeczników Klienta i Agenta pozwala ERGO Hestii na jeszcze bliższy kontakt z osobami, które chroni nasze ubezpieczenie. Cały czas uczymy się od naszych klientów. Nie tylko na bazie zgłaszanych reklamacji, ale również wyciągając wnioski ze zgłoszonych propozycji zmian i innowacji w naszej działalności. Ta otwartość na sygnały z zewnątrz już wielokrotnie się nam opłaciła. W ciągu ostatnich ośmiu lat wdrożyliśmy ponad 750 proklienckich usprawnień – podkreśla Agnieszka Zych. 

Rzecznik Agenta razem z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii postrzegają całościowo potrzeby uczestników rynku ubezpieczeń. W konsekwencji mogą lepiej dopasować tworzone rozwiązania obsługowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.

źródło: infowire.pl

UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine