Liga wróciła, a wraz z nią do kampanii „Ekstraklasa łączy miasta!” dołączają Gdynia i Płock. Duma i przywiązanie lokalnej społeczności do klubów LOTTO Ekstraklasy to jeden z elementów budowania silnej ligi piłkarskiej i jedna z fundamentalnych zasad, którym hołdujemy.
Pierwsza seria spotów dedykowanych miastom, w których grają zespoły LOTTO Ekstraklasy, została opublikowana jeszcze w sezonie 2015/2016 i na stałe wpisała się w ligowy krajobraz. Klipy wyświetlane są przed meczami Ekstraklasy w telewizji, mediach społecznościowych, ale także w tramwajach, metrze, autobusach czy na billboardach. Stadiony Ekstraklasy w ostatnich latach stały się wizytówkami miast. Serię spotów promujących Kluby i miasta zrealizował producent sygnału telewizyjnego Ekstraklasa Live Park. Łącznie wszystkie klipy przygotowane dla miast Ekstraklasy były wyświetlane w internecie ponad 1,5 miliona razy.
Nowy sezon – nowy spot
Czytaj także: Stan współczesnej oświaty. Czy czas na radykalne zmiany?
Na zakończenie rozgrywek 2015/16 z Ekstraklasą przynajmniej na rok musiały się pożegnać Górnik Zabrze i Podbeskidzie Bielsko-Biała, przez co nie znajdziemy ich w nowej wersji spotu. W ich miejsce pojawiły się za to kluby z Gdyni oraz Płocka.
– Łączna liczba przejechanych kilometrów podczas kręcenia tego spotu równa jest prawie trzykrotnej długości Europy. Dni poświęcone na jego produkcję liczone są w dziesiątkach. To unikalny projekt w Polsce. – mówi zdecydowanie Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park.
Efektem żmudnej pracy jest odświeżona edycja spotu głównego „Ekstraklasa łączy miasta!” oraz dwa nowe filmy promocyjne dedykowane miastom beniaminków LOTTO Ekstraklasy. Udało się je zrealizować również dzięki pomocy samorządów lokalnych.
– Misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – powtarza niemal od początku swojej kadencji Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy.
Symbole łączą
Skwer Kościuszki, Dar Pomorza, Wzgórze Tumskie – między innymi te obiekty związane z Gdynią oraz Płockiem dołączyły do listy miejsc pokazywanych w spocie „Ekstraklasa łączy miasta”. Oprócz nich znajdują się tam też między innymi znane z poprzedniej edycji Stocznia Gdańska, pomnik Neptuna, Sukiennice, Kościół Mariacki, Stary Browar, Jezioro Maltańskie, Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie, Zamek Książąt Pomorskich, czy Opera i Filharmonia Podlaska.
Do tych znanych już od wielu lat wizytówek miast w ostatnim czasie dołączyły też same kluby. Nowoczesne stadiony, atmosfera jedności wśród mieszkańców, przywiązanie do barw, pielęgnowanie tradycji, widowiska piłkarskie na najwyższym poziomie w Polsce. To wszystko stanowi identyfikatory piętnastu miast posiadających swoich przedstawicieli w LOTTO Ekstraklasie.
ZOBACZ KLIP: EKSTRAKLASA ŁĄCZY KOLEJNE MIASTA!