Kłopoty, które spadły na Tigera za skandaliczną grafikę udostępnioną 1 sierpnia, niczego nie nauczyły producentów napojów energetycznych? Tak przynajmniej twierdzi portal INNPoland.pl, który opisuje kolejną kontrowersyjną kampanię reklamową. Chodzi o klipy zamieszczone w sieci przez Zbój Energy Drink. Część z internautów nie ukrywa, że ich poziom – delikatnie ujmując – pozostawia wiele do życzenia.
Jeszcze nie ucichły internetowe dyskusje o kampanii Tigera, a na rynku pojawił się kolejny gracz z kontrowersyjną reklamą. Portal INNPoland.pl informuje o nowym napoju „Zbój”, a właściwie o jego reklamach. Choć o producencie niewiele wiadomo, to sądząc po opisach napoju, włożył wiele pracy w wyjaśnienie czym jest „Zbój”.
Na stornie reklamującej produkt czytamy: „Zbój! Porządnie BIJE W DEKIEL! Napój energetyczny dzięki któremu rozproszysz mroki i nabierzesz nowej mocy do działania. Połączenie górskiego krystalicznego charakteru wraz z niepokornością sił natury da Ci mega energetycznego KOPA!”
Mimo, że do opisu niektórzy mogą mieć zastrzeżenia, to jednak w sprawie chodzi o reklamy. Portal INNPoland.pl, określił je jako seksistowskie i niektórzy internauci zdają się taką opinię potwierdzać. Producent wydał już 4 klipy, których scenariusze opierają się na podobnych schematach.
Akcja najbardziej kontrowersyjnego rozgrywa się w pensjonacie. Na balkon wychodzi roznegliżowana kobieta, która jedną ręka zasłania piersi. Po chwili widzimy, że jej biustonosz w niewyjaśnionych okolicznościach znalazł się na trawie przed budynkiem. Kobieta dostrzega to i schodzi na dół po zgubę.
Jednak kiedy staje w drzwiach, widzi mężczyznę, który w jednym ręku ma jej biustonosz, a w drugim… oczywiście napój „Zbój”. Kobieta, nie zastanawiając się zbyt długo, wybiera puszkę, następnie oboje udają się na piętro. Na tym wciągająca akcja się kończy. W podobnym tonie utrzymane są również pozostałe reklamy. Trzeba przyznać, że scenariusze nie są w tym przypadku skomplikowane, podobnie jak niezbyt pomysłowa jest fabuła, ale może taki był właśnie zamysł jej autorów… .
Jak to komentują internauci?
„Myślałem, że reklama Tygrysa osiągnęła dno, jednak od spodu słychać Zbója” – pisze jeden z użytkowników w komentarzu pod klipem.
„Jaka tam seksistowska reklama. Żenująca po prostu nic więcej” – napisała kolejna osoba. Wśród komentatorów znaleźli się, rzecz jasna, także ci których reklama przekonała.
Jaka jest państwa opinia na ten temat? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach!