Wczoraj na łamach naszego portalu pisaliśmy o innych grafikach przygotowanych przez marketing Tigera, które, podobnie jak reklamę z okazji 1 sierpnia, wywołały spore kontrowersje. Mowa przede wszystkim o zdjęciu wrzuconym na Instagram w dniu 10 kwietnia, czyli w miesięcznicę katastrofy smoleńskiej. Zareagował na nie poseł PiS, Dominik Tarczyński, który nie szczędził gorzkich słów pod adresem firmy.
O zdjęciu opublikowanym na Instagramie 10 kwietnia pisaliśmy TUTAJ. Grafika przedstawiała się w ten sposób…
…i podobnie jak „mem” z okazji 1 sierpnia została usunięta z mediów społecznościowych firmy.
Jak doskonale wiadomo, w internecie nic ginie, w związku z czym możemy bez problemu odnaleźć ją np. na Twitterze. W ten sposób zdjęcie trafiło w ręce Dominika Tarczyńskiego, posła PiS, który po ujrzeniu nietypowej reklamy wyraźnie się oburzył.
Polityk zamieścił na swoim profilu bardzo mocny wpis, w którym nie zostawił suchej nitki na przedstawicielach marki zajmującej się produkcją napojów energetycznych. Te zera, nie tylko ofiary 1 sierpnia zbezcześciły. Bojkot to za mało – napisał. Zaorać „do trzeciego biznesowego pokolenia”! – dodał w dalszej części.
Te zera, nie tylko ofiary 1 sierpnia zbeszcześciły.
Bojkot to za mało.
Zaorać „do trzeciego biznesowego pokolenia”!#DrugaZmiana działamy! pic.twitter.com/ZIAjt4q4GY— Dominik Tarczyński (@D_Tarczynski) 10 sierpnia 2017
źródło: Twitter, wMeritum.pl
Fot. Wikimedia/Adrian Grycuk