Kilka dni temu, Internet z prędkością światła obiegło zdjęcie Andrzeja Dudy, który podczas podróży do Chin miał na sobie koszulkę polo firmy Red is Bad. Fotka wywołała w sieci niemałe poruszenie.
Oceny doboru stroju przez prezydenta były rozmaite. Dominowały jednak pozytywne komentarze, doceniające fakt, iż prezydent wspiera polską markę, a także nie kryje się ze swoim patriotyzmem. Oprócz słów pochwały, pojawiły się również niepochlebne opinie. Oto niektóre z nich.
PAD w odzieży marki #RedisBad nie śmieszy mnie, raczej żenuje. W ten sposób chce budować „most między Polakami” i szacunek dla urzędu?
— Patryk Chilewicz (@patrykchilewicz) listopad 24, 2015
https://t.co/zQWgQuLbdx @prezydentpl w drodze do Chin (Ludowych) chwali się, że „Red is Bad”. No strateg….
— Robert Kwiatkowski (@KwiatkowskiRob) listopad 24, 2015
Prezydent w drodze do komunistycznych Chin w Red is bad. A w programie podpisanie umowy z przedstawicielami państwa „red”.
— Tomasz Kalita (@TomaszKalita) listopad 24, 2015
Czytając powyższe komentarze nie sposób podkreślić faktu, iż prezydent podczas swojej podróży przyodziany był… w koszulkę z biało-czerwoną flagą, która w żadnym miejscu nie posiadała symboli ani haseł, o których wspominają autorzy powyższych słów.
Głos w sprawie całego zamieszania postanowili zabrać twórcy marki Red is Bad, którzy zamieścili wpis na Facebooku. Ich zdaniem cała sytuacja jest absurdalna.
Aż trudno uwierzyć, że biało-czerwona flaga na koszulce prezydenta przeszkadza tak wielu osobom. Absurdalne jest to, że dla niektórych dziennikarzy czy polityków hasło Red is Bad jest kontrowersyjne, a my jesteśmy skrajni. Piszą to osoby, które nas nie znają i które nawet z nami nie rozmawiały. Potem przyjeżdża do nas taka osoba na wywiad, często z gotową tezą, i zonk… Nagle po wymianie kilku zdań, okazuje się, że nie ma się do czego przyczepić… i przyznaje nam rację w wieeeeelu kwestiach. Potem poza kamerą mówi, że zasadniczo zgadza się z nami i podoba jej się to co robimy, ale w redakcji nie może głośno o tym mówić ponieważ „góra” ma inne poglądy…
– czytamy na oficjalnym fanpage’u firmy.
źródło: Twitter, Facebook, wMeritum.pl
Fot. Facebook