„Polski Plakat” to kampania marketingowa przygotowana przez agencję reklamową „Echo Reklama”, polegająca na umieszczeniu na jednym plakacie 100 różnych logotypów polskich marek. Plakat, poza logotypami, będzie posiadał kolorowe, ręcznie narysowane tło, uzupełniające przestrzeń pomiędzy rozmieszczonymi logami marek/producentów.
Głównym nośnikiem kampanii będą plakaty citylight, rozmieszczone w tym samym czasie na przystankach autobusowych oraz innych nośnikach w największych polskich miastach. „Polski Plakat” będzie ubrany wyłącznie w polskie marki i loga, a w jakie? O tym zadecydują Państwo sami, zgłaszając gotowość do wzięcia udziału w kampanii.
Poza oczywistym celem jakim jest zaprezentowanie w nowej formie logotypów polskich marek i produktów, co przełoży się na zapamiętanie tychże marek przez potencjalnych przyszłych klientów jako innowacyjne i ciekawe, chodzi o coś więcej. Chodzi o patriotyzm gospodarczy. Organizatorzy akcji wskazują: Pokażemy Polakom, że polskie firmy, mimo iż zdrowo konkurujące ze sobą na co dzień, potrafią się zjednoczyć i zrobić wspólną kampanię na rzecz wspólnego dobra jakim jest patriotyzm gospodarczy. Stworzymy nowoczesny, przyciągający uwagę plakat, popierający wyłącznie polskie produkty, co przy obecnym zalewie rynku zagranicznymi, często słabej jakości produktami, ma sens jak nigdy przedtem.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
Ludzie którzy chociaż trochę interesują się gospodarką doskonale wiedzą , że kupowanie polskich produktów ma realny wpływ na zarobki i poziom życia wszystkich Polaków. Większe obroty polskich firm to wyższe wpływy z podatków zostających w Polsce, wzrost poziomu płac i zatrudnienia oraz wyraźnie lepszej jakości produkty jak również ich branding. Właśnie dlatego wszystkim, którzy to wiedzą przypomnimy, które produkty oglądane na co dzień sklepach są naprawdę polskie i tym samym zaproponujemy, by sięgali w przyszłości właśnie po nie. Tym, którzy nie mieli tej świadomości, tą kampanią chcemy właśnie uświadomić jak ważne jest wspieranie rodzimych marek oraz damy możliwość zapoznania się z se zainteresowania Polaków tematem patriotyzmu oraz patriotyzmu gospodarczego w ostatnim czasie wskazuje, że mamy idealny moment na tego typu kampanię – wskazują organizatorzy akcji.
Jakie są zasady wzięcia udziału w kampanii? Inicjatorzy proponują polskim firmom udział w kampanii „Polski Plakat”. Rozmiary logotypów umieszczonych na plakacie będą porównywalnej większości, jednak wybór ich umiejscowienia zastrzegamy sobie, oczywiście dbając, aby każda firma była zaprezentowana z należytą starannością. Motywy graficzne typu logo/logotyp, które mają być uwzględnione w projekcie , każda z firm zobowiązuje się wysłać na nasz adres email, w najwyższej jakości (najlepiej w formie wektorowej). Po potwierdzeniu, że takie logo ma być uwzględnione w projekcie podgląd projektu będzie możliwości zmiany decyzji. Ostateczny podgląd projektu będzie Państwu udostępniony po zakończeniu prac i chwilę przed rozpoczęciem kampanii . Koszt wzięcia udziału w tej ogólnopolskiej kampanii to tylko 5 000 zł netto od miejsca (za miejsce uważa się poszczególne logo, jeśli firma operuje kilkoma markami, to każda z nich liczona jest oddzielnie). Rezerwacja miejsca wynosi 50% od ogólnej kwoty płacone z góry, druga połowa płacona dopiero po otrzymaniu od nas informacji, że mamy 100 firm i ruszamy z pracami graficznymi. Do czasu rozpoczęcia prac graficznych każda firma ma prawo wycofać swój udział lub swojej poszczególnej marki, wówczas zaliczka zostanie zwrócona. Prace graficzne rozpoczną się po uzyskaniu 100% wpłat. Po tym czasie będzie można zrezygnować z udziału, jednak pieniądze nie będą zwrócone – prosimy zatem o świadomą decyzję, wierzymy, że będziemy traktować się poważnie. Wszelkie szczegóły, numery kont i inne informacje, zostaną wysłane w formie umowy do podpisania firmom, które zgłoszą chęć do wzięcia udziału w kampanii „Polski Plakat”. Wierzymy, że to właśnie Państwa firma zaszczyci nas swoją obecnością projekcie „Polski Plakat” i pobudzi polski patriotyzm gospodarczy.
Portal wMeritum.pl jest partnerem akcji „Polski Plakat”
Źródło: inf. prasowa
Fot. Echo Reklama