Hamburg, Niemcy – 5 września 2017 roku – ROCCAT Games Studio, niemieckie studio deweloperskie, założone przez producenta sprzętu gamingowego ROCCAT, rozpoczyna kolejny etap testów alfa gry taktycznej prowadzonej w czasie rzeczywistym – Sick City. Gracze zainteresowani wypróbowaniem pierwszego tytułu stworzonego przez studio ROCCAT, mogą pobrać klienta gry za darmo z oficjalnej strony internetowej Sick City. Akcja bezpłatnego testowania potrwa 6 tygodni i zakończy się 15 października.
Wraz z rozpoczęciem otwartych testów w ramach Early Access, po oficjalnej premierze Sick City, gracze otrzymają możliwość zakupu specjalnych, limitowanych paczek. Gwarantują one ekskluzywne dodatki do gry oraz obniżkę cen pozostałych motywów.
Paczki dostępne w sprzedaży podczas Early Access:
Czytaj także: Stan współczesnej oświaty. Czy czas na radykalne zmiany?
– FOUNDER’S PACK – 9.99 € za pojedynczy kod
– FRIEND’S PACK – 19.99 € za cztery kody, jeden dla kupującego – trzy pozostałe dla jego znajomych
– COLLECTOR’S PACK – 49.99 €, gwarantuje otrzymanie ekskluzywnych, kolekcjonerskich przedmiotów
Osoby, które dokonają zakupu dowolnej paczki, otrzymają legendarną skórkę dla jednej z frakcji występującej w grze – Imperial Legion Skin. Motyw imperialny Legionu będzie można zdobyć wyłącznie podczas Early Access. Po wydaniu gry nie będzie on dostępny dla nowych graczy Sick City. Dodatkowo, przy zakupie paczki w czasie Wczesnego Dostępu, gracz otrzyma gwarancję dostępu do wydawanych w przyszłości aktualizacji tytułu. Nowe mapy, tryby gry oraz dodatkowe strony konfliktu, takie jak np. Wasted Junkies, które trafią do rozgrywki już w październiku, będą pojawiały się regularnie wraz z rozwojem gry.
Zespół Sick City pracuje nie tylko nad rozwinięciem rozgrywki, ale także nad wprowadzeniem opcji dodatkowych, ułatwiających kooperację deweloperów ze społecznością gry. Wkrótce pojawi się system dzielenia się informacjami z twórcami, w tym m.in. opcja raportowania błędów oraz wewnętrzne głosowania, które wyznaczą dalszy kierunek rozwoju tytułu. ROCCAT Games Studios planuje wdrożenie specjalnej waluty, która przydzielana będzie wraz z każdą kolejną rozegraną potyczką. Zebrane środki mają służyć do głosowania w ankietach, dzięki którym gracze wskażą studiu ROCCAT, co chcieliby zobaczyć w Sick City. W praktyce fani „Chorego Miasta” będą mieli kolosalny wpływ na wprowadzane zmiany i kolejność ich udostępniania.