Lidl to jeden z tych sklepów, który regularnie zaskakuje klientów nowym asortymentem. Tego prawdopodobnie mało kto się jednak spodziewał. Okazuje się bowiem, że sieć postanowiła zainwestować w… branżę turystyczną.
– Pokazaliśmy Polakom, jak wyglądają kuchnie świata, teraz chcemy pokazać Polakom świat od kuchni – powiedział w rozmowie z Wirtualną Polską prezes Lidl Polska, Maksymilian Braniecki. Okazuje się, że popularna sieć sklepów rozpoczyna inwestycję w branżę turystyczną.
Lidl chce oferować swoim klientom wycieczki zarówno w różne miejsca Polski, jak i za granicę. Na początku w asortymencie mają znaleźć się popularne kierunki, jak Włochy czy Grecja, ale z czasem z pewnością w ofercie pojawią się również dalsze oferty, jak chociażby Dominikana. A jak to ma wyglądać w praktyce?
Czytaj także: Arrinera Hussarya - pierwszy polski super samochód - wywiad z Łukaszem Tomkiewiczem
Póki co Lidl nie zamierza otwierać specjalnych stoisk, a jedynie umieścić w sklepie foldery zawierające oferty podróży. Ich realizacja będzie efektem współpracy sieci sklepów z biurami podróży takimi jak Volare Travel, Rainbow, Prestige Tours i Unique Moments. Foldery w sklepach prawdopodobnie pojawią się już niedługo, ale póki co nie wiadomo, jak oferty będą wyglądały pod względem cenowym.
Czytaj także: To było tylko kwestią czasu. Wkrótce rząd wprowadzi akcyzę na e-papierosy!