Wiadomo już co kryje się za tajemniczą kampanią reklamową z Napoleonem w roli głównej. Okazuje się, że za wszystkim stoi sieć sklepów Carrefour. W rolę Napoleona podczas kampanii wcieli się Jacek Braciak.
Tajemnicza kampania reklamowa trwała już kilka tygodni. Na ulicach pojawiły się bilbordy z Napoleonem, a w telewizji i radiu reklamy. Zadawano w nich pytania typu „Dlaczego Napoleon interesuje się Polską?” i sugerowano, że cesarz szykuje przeprowadzkę do Polski. Wiele osób zastanawiało się, co oznaczają reklamy, jedna z najpopularniejszych sugestii głosiła, że to kampania Amazona.
Okazało się jednak, że reklamy z Napoleonem w roli głównej to pomysł sieci sklepów Carrefour. Nowe spoty nie pozostawiają już wątpliwości.
Czytaj także: Koniec reklam Carrefoura z Napoleonem. Rusza nowa kampania
Ja wódz, ja reformator, przybyłem do Carrefour, by strzec jakości, walczyć o wyższość niższych cen i dzielić się moją zdolnością planowania. Możecie odetchnąć – Cesarz czuwa. Toujours
– czytamy na stronie internetowej Biuronapoleona.Carrefour.pl.
Czytaj także: PKO BP z apetytem na przejęcie innych instytucji